Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSinglar, var är ni?
You need to log in to create posts and topics.

när har man varit singel för länge? finns det en speciell tidsgräns eller är det en individuell bedömning? 🙂
hehe...jag går i lite sånna där tidsfunderingar...undrar om det finns ngn universiell matematisk formell för det där. Jag kan bara tala för mig

Låter som man kan se fram emot ett väldigt långt förhållande så småningom 😀

skrattar......vet inte om det funkar åt det hållet oxå men det gör det kanske 🙂

från cykelinriktningen.. tja.. jag har ju haft semester :D:D:D:D

Hmm... länge och länge... det är väl individuellt så klart, men för mig är 10 år alldeles för länge (har bara haft ett par kortisar, räknas knappt)... men om din teori stämmer med längd på förhållande så är det dags för mig att hitta någon nu!

>när har man varit singel för länge?

Man har definitivt varit singel för länge när man (som jag) faller för alla som ser någorlunda bra ut och som dessutom är snälla och trevliga mot en. Problemet är att de oftast är omöjliga att få av olika anledningar.

>när har man varit singel för länge?

Borde vara när man skälv inte tycker om att vara det.. Och försöker göra något åt det.
Sen finns det andra som tycker man har varit det.

och människor som "tycker" saker om andras samliv brukar vara ganska irriterande och borde dessutom lägga av med att tycka så mycket

Tro det eller ej, men det finns faktiskt ett forum som handlar om precis detta. Cyklar OCH soffor!

http://happymtb.org/forum/read.php/1/679539

Jag börjar faktiskt trivas med singellivet mer och mer. Det ena behöver ju inte utesluta det andra.