Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSinglar, var är ni?
You need to log in to create posts and topics.

Klättra och hoppa i anser mina barn ...

Haha, det känns som att tråden glidit iväg lite 😀

Jo den har glidit ifrån cykelämnet åtminstone, som verkar vara allenarådande i den här gruppen och som de flesta trådar tillslut hamnar i. 😉

Soffa ska vara stor så den tar upp mycke golvyta, då blir de mindre yta att städa.

MAn kan ju ställa cykeln i soffan (#)

Öhm ... när tittade du senast
a) under soffan?
b) _i_ soffan?
Lyfta och skaka av dammsuga alla kuddar, dammsuga kuddarna, och under kuddarna, eventuellt ge sig på med mattvätt? Föredrar avgjort att göra golv rena ...

Eller byter du soffa varje eller va

Nja om man sällan använder soffan klarar den sig länge innan de behövs skakas kuddar o.s.v och de blir knappt damm under, men golvet måste de gå nån tomte runt på nätterna som slänger grus och damm på, speciellt runt cyklarna attans vad ofta man får damms

Aha ... Min ena lilla raring roade sig igår med att bita sönder en vitlöksoljekapsel i soffan ... hon kom snabbt på att hon inte tyckte innehållet var gott så hon spottade ut allt hon kunde ... i soffan ... och torkade av händerna så ordentligt hon kunde.

Det är så skönt med skinnsoffa som man kan torka av 😉

Jo men av ungefär samma skäl har jag ngt emot skinnsofor komfortmässigt 🙁
Annars brukar man säga att en BILLIG skinnsoffa (hårdlackat skinn) är bland det bästa som finns för småbarnsfamiljer 😀