Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 09:19> Att mysa i soffan ensam är ju inte lika lockande som när man är två.
Så sant så
> Att mysa i soffan ensam är ju inte lika lockande som när man är två.
Så sant så
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 09:29Att mysa i soffan ensam kan visst vara lika mysigt som att vara två. Det tycker jag! 🙂
Att mysa i soffan ensam kan visst vara lika mysigt som att vara två. Det tycker jag! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 09:37Mja, det är ju alltid mysigt att mysa i soffan, men jag föredrar nog att vara två faktiskt
Mja, det är ju alltid mysigt att mysa i soffan, men jag föredrar nog att vara två faktiskt
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 09:41okey (t+) vi tycker alla olika och det är bra för hur skulle det annars bli? 😉 Tänk tex om alla skulle tycka om bara en viss sport som tex handboll... då skulle alla andra sporter försvinna för alla vill lira handboll... hehe... trist det skulle va ! (H)
okey (t+) vi tycker alla olika och det är bra för hur skulle det annars bli? 😉 Tänk tex om alla skulle tycka om bara en viss sport som tex handboll... då skulle alla andra sporter försvinna för alla vill lira handboll... hehe... trist det skulle va ! (H)
Quote from Pernilla Liljegren on 27 July 2007, 10:22Jag blir lite uttråkad av soffan när jag är ensam...
Jag blir lite uttråkad av soffan när jag är ensam...
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 13:10Visst är soffan tråkig men den är åtminstone lite större när man är ensam. 🙂
Visst är soffan tråkig men den är åtminstone lite större när man är ensam. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 14:58hehe.. soffan är ju hur skön som helst både när man är ensam eller två 🙂 Fördelen är ju med att vara själv är just att man kan fläka ut sig precis som man vill *S* finns ju inge skönare å bara lägga sig i soffan efter ett hårt träningspass (H:)
hehe.. soffan är ju hur skön som helst både när man är ensam eller två 🙂 Fördelen är ju med att vara själv är just att man kan fläka ut sig precis som man vill *S* finns ju inge skönare å bara lägga sig i soffan efter ett hårt träningspass (H:)
Quote from Torbjörn Ohlsson on 28 July 2007, 18:13soffan... Den har jag helt slutat att använda...kunde lika gärna slängas!
soffan... Den har jag helt slutat att använda...kunde lika gärna slängas!
Quote from Robert Johansson on 30 July 2007, 18:55Aldrig fel att sitta i soffan.
Aldrig fel att sitta i soffan.
Quote from Jan Lundquist on 30 July 2007, 21:03Min soffa är mitt kontor 🙂
Min soffa är mitt kontor 🙂