Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSinglar, var är ni?
You need to log in to create posts and topics.

Funderade just på om det var en flört 😉

*ler*
Juuust 😀 Fritt fram för egna tolkningar 😉

Eller så var det där ett försök att visa vilken finfin glädje det finns i att cykla en sån här helg som vi just haft.. komma i kortbyxa o korttröja till samlingen i april är ju grymt härligt! Känna vind

Och sen upptäcka hur snabbt det går att få en sån där cykelsolbränna... 🙂 Undrar om dom går hem på beachen? Eller om det funkar som signal till folk att jag är en sån som cyklar?

cykelsolbränna!
det är väll inget man behöver jobba på iår jag har kvar lite av min sedan förra året.(H)

blev lite för mycket sol under en runda så cykelbrännan har suttit i hela hösten och vintern så nu gäller det att sola allt som inte redan är bränt.

tror nog att det var lite flörtande...

*zip*
"Inga kommentarer" (H)

Eller jo.. en då.. smart Jonas.. det har jag inte tänkt på.. Kan ev bero på att jag inte är vid stranden speciellt ofta..

Men det är jag, får väl skicka en rapport vad det lider. Cykelsolbrännan är på plats, nu är det bara beachpremiären jag väntar på. Eventuellt så hörs garven ända till Uplland dock 🙂

Kan inte mer än hålla med dig Maria H. Man måste må bra som människa för att kunna njuta och koncentrera sig fullt ut på träningen. Har efter egna erfarenheter upplevt att träningen blir ett pinande substitut den dagen man blir singel, allt för att slippa

Måste man vara aktiv här med 😀

Nu har man ju dessutom TID att träna hur mycket man vill utan att alltför uppenbart försaka något. Så nu njuter jag av min träning! Men visst fyller den även ett "socialt hål" när man är ensam. Att mysa i soffan ensam är ju inte lika lockande som när man