Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSinglar, var är ni?
You need to log in to create posts and topics.

Jag tjuvläser ju bara här, var på spaning efter den där funktionströjan, men en reflektion:
"Vad säger ni - vilka är de ultimata fördelarna med att vara singel? Är det att man får träna "ostört", eller är det städning, diskning och annat mög, som man gör

Att slippa städa själv är väl en fördel ....

Det jag saknar mest från singellivet(om man kan säga så när man är nöjd sambo) är nog att kunna fläska på med stereon och att man blir mer träningsdisciplinerad som singel...

Snacka om I-lands problem.

> Att slippa städa själv är väl en fördel ....

Det kan man lösa genom att leja bort eländet. Om man är sambo så känns det nästan som en förutsättning för att det ska funka bra - ett potentiellt irritationsmoment mindre när bägge prioriterar sin träning.

"Det kan man lösa genom att leja bort eländet"

Hmmmm... vad kan det kosta månntro

Black or white?

Oavsett vilket så är det en prioriteringsfråga. Numera så finns ju alternativet att köpa en dammsugarrobot också. En sådan dammsuger säkert tillräckligt bra för de allra flesta. 😉

En robot?? Sååån vill jag ha!!
Fast det är klart, skulle jag ha någon som hjälpte mej, höll mej sällskap, pratade med mej när jag städade så skulle det funka bra det med! 🙂

Säger hon som inte trivs i garaget och mekar just nu cykel i TVrummet.. till

Jag är precis nybliven singel, men bor fortfarande med ex-et (det där med att hitta en ny lgh är ett elände). Gud vad mycket skit vi kastat på varandra, trots att vi bryr oss om varann och tycker om varann. Det funkar bara inte att leva ihop. Och så står

Vi har inga andra att prata med 😀

😀
Så muntert det lät.
Sitter och funderar på bästa sättet att komma i bästa formen i mitt liv..... Artificiellt självförtroende är bättre än inget självförtroden... 😉

Vad ska du med artificiellt självförtroende till så söt som du är 🙂