Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSista fredagen denna månaden
You need to log in to create posts and topics.

Gomorrn Funbeat,

Ännu en härlig fredag och fredagsmorgon. Skönt att komma upp och träna lite innan det är dags att gå till jobbet. Nu skall det sitta gott med lite frukost.

Annars håller jag på med att förbereda morgondagens Vasaloppet som vi arrangera

äta, köra 50 mil, äta, sova, äta, hämta nummerlapp, äta, valla skidor, äta, sova, äta, åka buss, äta, åka skidor, äta, köra 50 mil...

Tja det täcker nog allt, skall kanske äta lite mer...:D

Idag fredag så blir det tvätt och cykel och ett litet sent 60 års kalas.

Lördag blir det tidigt bil ner till Lund, ca 35 mil, och cykelcity där efter så blir det malmö och Kingsizeskor (för oss med stora fötter) med skoshopping. Sedan bär det av hemmåt i

ska snart åka till jobbet jobbar halvadag, som det ser ut än så länge. eventuelt en flaska vin och nintendo ikväll med en lite smådeppig kompis som ordinerat sig själv just den medicinen. delitia och super mario alltså 😀

vet fortfarande inte om jag har

Nu skall du vara snäll Jessica. Det e ju klart att de går till slutspel så varför slita ut sig då(H)

Verkar som att det blir snö i starten på söndag och det var inte riktigt vad jag hoppats på:-(

Själv ska man på sittning ikväll, ska bli kalaskul 😀 Sedan imorgon ska jag springa långpass tror jag, eventuellt fara ben sväng till Swedbank Arena och kolla lite hockey och på söndag är det ju Vasaloppet man ska kolla på! Lite fotboll på TV borde man oc

Det är klart dom går till slutspel det har dom gjort varje år så långt tillbaka jag kan minnas.

Heja FBK

Jag ska... Jag får besök i helgen (H:) I like!!(L)(L)
Så ska vi träna.. typ.. sen.. tja.. mat kanske.. lite vin kan väl gå i kanske.. *tänker* Brukar inte vara något problem att få tiden att gå!

Solen skiner och byn är indränkt i ett vitt täcke.. det ä

Tobias: Om du inte vill ha snö på söndag ska du köra rullskidor då?

För egen del så blir det en hel del träning.

Idag borde jag varit på begravning. Det är ingen höjdare precis eftersom det gäller en tjugosexåring. Alldeles för tidigt!
Det skulle blivit

Eftersom det är skottdag idag och vissa här verkar planera möten med prospects så höjer jag ett varningsfinger.