Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSista fredagen denna månaden
You need to log in to create posts and topics.

Det blir en rätt så lugn helg den här helgen. Idag ska en del ärenden på stan göras och kanske tar jag och pluggar lite smått (men inte överdrivet) och tar en långpromenad i solen, imorgon blir det spinning och ännu mer slappande och på söndag blir det ti

HURRA jag ska jobba imorgon. fyrbentingen igen.

sen blir det lite blindtestning av viner. bästisen pluggar ju till sommelier (eller hur det stavas), så jag köpte 16 flaskor vin på bolaget idag, fick visa leg igen.
sen ska jag nummrera flskorna och glasen

Jo, jag ska jobba med. Ikväll blir det dock AW på Heaven 23. Lite trevligt ju.
Men jag undrar vad ni (Jessica med kompis) gör med resterna av dessa 16 flaskor. Häller ni ut allt efter att ni provsmakat lite?

de dåliga häller vi ut eller ger till nån annan som tycker om dem (min mamma) de bra brukar vi "ta väl hand om"

köpte mest små flaskor

Puhu, tänkte väl det, småflaskor. Hoppas ni får trevligt. Glöm inte att skölja munnen med vatten mellan sorterna.

Jag ska snörvla mig igenom helgen med alla mina tillfälliga husdjur (virus!) och tycka lite synd om mig själv.

Ska nog byta till sommardäck på pendlarhojen och städa lite i lägenheten också. Kanske bygger jag till och med ihop det där bakhjulet som jag i

Perfekt ursäkt att ligga i soffan o glutta på Vasaloppet på söndag.. Jag håller tummarna för mina klubbkompisar!

Nu har jag då ingen TV. Dessutom tycker jag att längdskidor är ganska tråkigt att glutta på. Alpint däremot är roligt! Snabba resultat! Inte fem timmar snor, mössor, stavar, kungar och annat... 😀

Amen du har en daaaaator.. man kan se TV genom den.. todelidooo... 😀
Ok, jag förstår vad du menar MEN om det är något lopp som ska vara gemensam start och kul att se hela vägen så äre faktiskt VasaLoppet.. INTE femmilen på OS som blir en enda lååååångt

alpint ser jag aldrig, bara krascherna för att se om jag kan räkna ut vad det blir för skador, däremot är längdskidor hur kul som helst.
fast jag börjar bli lite less på skidskytte