Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSista fredagen denna månaden
You need to log in to create posts and topics.

*gapflabbar*
Jessica>alpint ser jag aldrig, bara krascherna för att se om jag kan räkna ut vad det blir för skador

Jobbar du inom sjukvården eller.....*ha ha ha ha*

Haru lessnat på skidskytte??? Men du, man vet aldrig!! En vacker dag kanske någon råkar

Vasalopps starten är ju en klassiker att se! (särskilt när man åkte i söndags 🙂 )
men jag kanske missar den eftersom orienterings säsongen börjar den här
helgen.
Silva, Det borde ju vara din sport egentligen?

Usch, vilken humor jag har.... (#)
Jag är nog extremt fredagstrött.....

Själv ska jag....eventuellt gå på pubrunda med mina vänninor på lördagkväll I Eskilstuna!! Det var säkert hundra år sedan jag gjorde det.

Såvida inte muskelvärken i kroppen som jag

idrottsmassör

<Det var säkert hundra år sedan jag gjorde det.

Hur gammal är du egentligen 😉

Sara BR

Är 40, ser ut som 30 och känner mig som 20.... 🙂

*harkel harkel* *host host*

Jag ska unna mig en lugn helg efter ÖS i måndags. Naturligsvis titta till Vasaloppet på tvn och känna hur skööööönt det är att sitta i soffan och slippa åka skidor! Lycka till, Tobias och alla andra som åker!

de som ska åka på söndag kan väl skriva sina startnummer så vi som degar i soffan kan ha lite koll

För egen del så är helgen helt oplanerad, så jag får väl skriva vad jag har gjort istället. Började eftermiddagen igår med att göra årspremiär i att äta på uteservering direkt efter jobbet. Det var lite på gränsen att det gick, men när det över huvud tage

Jag har precis kommit hem från spinning och äter en hemmalagad kräft/löjromsröra på grovt bröd *mmmmmums*. Sen är det Wellnessmässan med dottern (träningsnörd hon med) som gäller.

I övrigt tar jag helgen som den kommer :D.