Quote from Jan Lundquist on 7 March 2008, 15:42Jag är ingen fena på vin ö h t. Jag dricker det jag tycker är gott. Gärna lite lagom kraftiga röda sådana. Och så beror det på dagsformen och vad jag är på för humör!
I vårt lotteri så köper vi varsin flaska till ett värde av 60-70 kronor. Men kommer jag
Jag är ingen fena på vin ö h t. Jag dricker det jag tycker är gott. Gärna lite lagom kraftiga röda sådana. Och så beror det på dagsformen och vad jag är på för humör!
I vårt lotteri så köper vi varsin flaska till ett värde av 60-70 kronor. Men kommer jag
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 15:45Stina: Försök skriva UNDER provningen och inte efter ifall du har minneslucka.
Stina: Försök skriva UNDER provningen och inte efter ifall du har minneslucka.
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 15:47Jag ska äta kött ikväll - det är det enda jag vet just nu. En stor blodig stek eller nåt.. för mitt Hb va på botten (114) visade det sig idag när jag glad i hågen gick in på Droppen och skulle återuppta mitt blodgivande.
Jag ska äta kött ikväll - det är det enda jag vet just nu. En stor blodig stek eller nåt.. för mitt Hb va på botten (114) visade det sig idag när jag glad i hågen gick in på Droppen och skulle återuppta mitt blodgivande.
Quote from Jan Lundquist on 7 March 2008, 15:50UNDER provningen kanske jag är upptagen med annat och inte hänger här (H)
UNDER provningen kanske jag är upptagen med annat och inte hänger här (H)
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 15:52MAT fasen jag har glömt det. nu måste jag ju handla!
SÖKES: hemma man för markservice och lite vuxenkramar. bör vara händig
MAT fasen jag har glömt det. nu måste jag ju handla!
SÖKES: hemma man för markservice och lite vuxenkramar. bör vara händig
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 16:00Mat ja... det måste man ju handla. Orkar inte. Vill oxå ha markservice...
Sökes: Man & PT*
*PT=PussTerapi
Mat ja... det måste man ju handla. Orkar inte. Vill oxå ha markservice...
Sökes: Man & PT*
*PT=PussTerapi
Quote from Jan Lundquist on 7 March 2008, 16:02Tur att man har hunden att pussa på i brist på annat..
Tur att man har hunden att pussa på i brist på annat..
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 16:11Hundar pussar tillbaka, det gör inte katter :(, inte de jag umgås med iaf. Fast de är himla bra magvärmare.
Hundar pussar tillbaka, det gör inte katter :(, inte de jag umgås med iaf. Fast de är himla bra magvärmare.
Quote from Lotta Lindström on 7 March 2008, 17:06Vilket är bra mycket mer än man kan säga om mina fiskar... 🙂
Vilket är bra mycket mer än man kan säga om mina fiskar... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 17:09Ha ha ha. Men fina är de fiskarna!
Hörde om en Funbeatare som städade sitt akvarium nyss och inte hunnit lägga på glaskivan över innan katten kom och trodde den skulle ställa sig ovanpå akvariet och spana fisk (som den nog brukar) men åkte i plurret ist
Ha ha ha. Men fina är de fiskarna!
Hörde om en Funbeatare som städade sitt akvarium nyss och inte hunnit lägga på glaskivan över innan katten kom och trodde den skulle ställa sig ovanpå akvariet och spana fisk (som den nog brukar) men åkte i plurret ist