Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSista fredagen denna månaden
You need to log in to create posts and topics.

Då var Kissen Torsk

Det var min favvokatt Petronella. Hon sa ingenting men kom upp fortare än kvickt
och verkade skämmas bra länge sen. 🙂

Hej, sa Petronella
i från PLASKeby

Det är tid att fälla
upp sitt paraply

haha shit va skumt. alldeles nyss insåg jag att det faktiskt ÄR fredag. har jobbat natt hela veckan och har natten mot imorrn kvar (6 totalt), och antar att det har meckat lite med tidstänket.

det sjönk liksom in att det är fredag hah. svårt att förklara

Fredag... Efter ihärdigt pluggande och bra träning på gymmet svängde jag ihop en underbar middag: Laxfilé med franska örter & quinoa med rostade morötter och zucchini. Efterrätt: Stor påse exotic snacks + grönt té.

Petronella är en honkatt. Jag vet ej säkert om en hankatt gjort samma fadäs?
😉

Var på spinning i em, och varje gång jag går från gymet går jag förbi ett antal restauranger. Det luktar så gott och jag blir så hungrig på en saftig köttbit! Synd att det inte fanns nåt sånt hemma ikväll...

Efter att ha suttit på univ. och skrivit på ett pm om hälsofrämjande ledarskap från tidig morgon till klockan 18 så är det ÄNTLIGEN ledigt.....tills imorgon då jag jobbar.....och söndag jobbar jag....däremellan ska pmet finslipas, för att helst bli helt k

Min fredag började med en misslyckad dugga. Fick 7 av 10 rätt, men behövde 8. Korkade jag missade att det var en Arctica islandica. Den borde jag ha prickat. De andra två var totalt omöjliga...

Efter det bytte jag den övre trissan på racerns bakväxel. Nu

> Korkade jag missade att det var en Arctica islandica.

Vad ska man plugga för att få förmånen att bomma på en nordatlantisk mollusk?