Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSista fredagen denna månaden
You need to log in to create posts and topics.

Jo, Andreas, men överraskningsmomentet skulle bara vara tills "faran över"-signalen uteblir några minuter senare... 😉

Tror faktiskt man kör den varje första måndag i måndaden kl 3 på em i Gbg. Tycker dom tutar jämnt...El har jag fel??

Det är faktiskt bara var 3e månad. Men många tror att det är varje. Nästa gång blir alltså 2a juni.

Jahapp, där ser man... 🙂

Japp jag hörde den i dag så den jag hör fungerar ..

Jag hörde tuten i måndags med i göteborg precis när mitt tåg skulle avgå, jobbar på SJ, trodde det var nån lokförare som fått knäppen och börjat tuta okontrollerat! hehe

Måste ju kännas spännande att sitta på det tåget, om lokföraren börjar tok-tuta strax innan avgång alltså... Vad blir det då under resten av resan? En och annan plötslig tvärnit, kanske några oplanerade stop, bara blåsa förbi planerade stop eller på ren i

hm. morgondagens planerade tågresa till malmö känns helt plötsligt inte alls lika förutsägbar.

fast när jag åkte ner till malmö för min examen så fick jag byte fem, eller va det sex, gånger och va fem timmar sen. jätteskoj när man hoppar på kryckor med b

*asg*
ett av mina bättre arga brev.. ha ha ha.. Den var skitbra jue! 😀

säg till om du behöver ett sånt skrivet till nån dum........vilket sorts dumt som helst.