Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 14:19Hitta några andra trådar oxå, ska testa med öronproppar. Ligger nog en del i det Ryan säger (han har ju simmat lika många år som jag gånger), som det kommer kanske att bli bättre med träning.
Hitta några andra trådar oxå, ska testa med öronproppar. Ligger nog en del i det Ryan säger (han har ju simmat lika många år som jag gånger), som det kommer kanske att bli bättre med träning.
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 09:17Igår testade jag med silikonöronproppar och det hjälpte! Simmade en hel timme utan paus, och var inte ett dugg yr eller illamående efteråt. Lite vimmelkantig var jag, men inte onormalt mycket efter ett så långt simpass.
Igår testade jag med silikonöronproppar och det hjälpte! Simmade en hel timme utan paus, och var inte ett dugg yr eller illamående efteråt. Lite vimmelkantig var jag, men inte onormalt mycket efter ett så långt simpass.
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 11:16Härligt 🙂
Härligt 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 21:44Grattis, där ser man vad lite FB-dialog kan hjälpa 🙂
Grattis, där ser man vad lite FB-dialog kan hjälpa 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:20Ja, tack för tipsen!
Ja, tack för tipsen!