Quote from Guest on 18 September 2008, 05:25Funderar över hur farligt det är att fara ut och testa springa när man har problem med bihålorna. Har haft en ordentlig förkylning med hals ont och huvudvärk. Men nu har det gått över till näsan. Snorar och får lite huvudvärk på kvällarna. Men är så frukt
Funderar över hur farligt det är att fara ut och testa springa när man har problem med bihålorna. Har haft en ordentlig förkylning med hals ont och huvudvärk. Men nu har det gått över till näsan. Snorar och får lite huvudvärk på kvällarna. Men är så frukt
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 05:35Vänta med träning tills du är bra, hjärtsäcksinflammation är inte roligt tex.
Vänta med träning tills du är bra, hjärtsäcksinflammation är inte roligt tex.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 07:37Hjärtsäcksinflammation är inte roligt.
Men om du inte har feber, och inte särskilt ont i halsen eller bihålorna, så kan du träna FÖRSIKTIGT. Det vill säga att inte ta ut dig, utan känna efter ordentligt hur det känns. Träna som om du var nybörjare, exemp
Hjärtsäcksinflammation är inte roligt.
Men om du inte har feber, och inte särskilt ont i halsen eller bihålorna, så kan du träna FÖRSIKTIGT. Det vill säga att inte ta ut dig, utan känna efter ordentligt hur det känns. Träna som om du var nybörjare, exemp
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 11:09Kan bara hålla med föregående inlägg. Jag råkade ut för hjärtsäcksinflammation förra vintern, och blev konvalescent mer eller mindre ett halvår. Det var dessutom väldigt obehagligt att ha smärtor i hjärttrakten...
Så det kan absolut vara värt att vänta nå
Kan bara hålla med föregående inlägg. Jag råkade ut för hjärtsäcksinflammation förra vintern, och blev konvalescent mer eller mindre ett halvår. Det var dessutom väldigt obehagligt att ha smärtor i hjärttrakten...
Så det kan absolut vara värt att vänta nå
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 12:20Jag har fått höra att det inte är så farligt för hjärtat om man inte har ont i halsen eller feber. Att det ska vara helt okej att fara och träna. Och hur är det med styrketräning. Är det lika farligt att träna när man är snuvig??
Jag har fått höra att det inte är så farligt för hjärtat om man inte har ont i halsen eller feber. Att det ska vara helt okej att fara och träna. Och hur är det med styrketräning. Är det lika farligt att träna när man är snuvig??
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 12:31Är absolut ingen expert på detta, men jag tror som du säger att det inte ska vara någon fara om man inte har halsont och/eller feber. Dock tycker jag själv att det ibland kan vara svårt att avgöra hur ont i halsen man har, speciellt när man lääängtar efte
Är absolut ingen expert på detta, men jag tror som du säger att det inte ska vara någon fara om man inte har halsont och/eller feber. Dock tycker jag själv att det ibland kan vara svårt att avgöra hur ont i halsen man har, speciellt när man lääängtar efte
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 12:40Varför vill du tvunget träna när din kropp har signalerat att den vill vila?
Varför vill du tvunget träna när din kropp har signalerat att den vill vila?
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 12:43David, det var en av de bästa frågorna hittils.
David, det var en av de bästa frågorna hittils.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 12:51För att jag känner att jag har vilat nog för min kropp och vill börja komma igång. Vet inte hur jag ska tyda snorighet eftersom jag känner mig bra iaf. Så därför vill jag försöka komma igång istället för att förlora ännu mer träning.
För att jag känner att jag har vilat nog för min kropp och vill börja komma igång. Vet inte hur jag ska tyda snorighet eftersom jag känner mig bra iaf. Så därför vill jag försöka komma igång istället för att förlora ännu mer träning.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 12:55Är du säker på att kroppen är lika sugen som du då?
Är du säker på att kroppen är lika sugen som du då?