Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:24Richard vila när du är sjuk ,men däremot kan du promenera lite försiktigt
Richard vila när du är sjuk ,men däremot kan du promenera lite försiktigt
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 06:30Vila får man göra i graven brukade morfar säga :-). Nä jag är frisk nu och börjat komma igång med träningen igen. Ska sova nu i nån timme sen bär det ut på en löptur.
Vila får man göra i graven brukade morfar säga :-). Nä jag är frisk nu och börjat komma igång med träningen igen. Ska sova nu i nån timme sen bär det ut på en löptur.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 07:14Ska man satsa på att vara skadefri, och alltså totalt hinna träna mer, så ska man inte underskatta sömnen. Sov mer, få mer kvalitet på den vakna tiden!
Ska man satsa på att vara skadefri, och alltså totalt hinna träna mer, så ska man inte underskatta sömnen. Sov mer, få mer kvalitet på den vakna tiden!
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 13:09Richard bra att du är frisk nu ,för man bli så rastlös de dagar man inte tränar tyvärr
Richard bra att du är frisk nu ,för man bli så rastlös de dagar man inte tränar tyvärr
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 14:31Jo helst när man bara är snorig och inte veta om man förvärrar det om man far ut och springer.
Jo helst när man bara är snorig och inte veta om man förvärrar det om man far ut och springer.
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:34Rickard,men är du helt frisk nu då ? Så du inte tror att du är frisk så du bli ännu sjukare sen ?
Rickard,men är du helt frisk nu då ? Så du inte tror att du är frisk så du bli ännu sjukare sen ?
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 12:17Nä nu är jag bakis. Men annars är jag fullt frisk och har varit det ett tag
Nä nu är jag bakis. Men annars är jag fullt frisk och har varit det ett tag
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 12:50richard ,du får äta bakismiddag då hehee 🙂 Dricka honung, mycke vatten och ha sex och en varm dusch så kanske de gå över==)
richard ,du får äta bakismiddag då hehee 🙂 Dricka honung, mycke vatten och ha sex och en varm dusch så kanske de gå över==)
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 13:15Sex?? Nja det finns ju en till som ska med på det. Men lite potatis och purjolök soppa och sen bara slöa så går det nog över. Man kanske ska fara ut och springa så går det över eller??
Sex?? Nja det finns ju en till som ska med på det. Men lite potatis och purjolök soppa och sen bara slöa så går det nog över. Man kanske ska fara ut och springa så går det över eller??
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 13:23Richard lite frisk luft skada aldrig
Richard lite frisk luft skada aldrig