Quote from Funbeat user on 6 April 2007, 07:56Låter klokt Annki! Men jag kan omöjligt sova 10 timmar... Efter 7 timmar har min kropp sovit klart - vardag som helgdag. Fast jag är också väldigt sällan sjuk tack och lov. Men det kan ju iofs bero på att jag inte exponeras för en massa "barn-baciller"...
Låter klokt Annki! Men jag kan omöjligt sova 10 timmar... Efter 7 timmar har min kropp sovit klart - vardag som helgdag. Fast jag är också väldigt sällan sjuk tack och lov. Men det kan ju iofs bero på att jag inte exponeras för en massa "barn-baciller"...
Quote from Jonas Bäckstrand on 6 April 2007, 09:02Alla grönsaker och frukter innhåller vitaminer och antioxidanter som är bra för kroppen. Vitamin C är bra mot förkylning och finns i apelsin men faktiskt ännu mer i paprika (helst röd). Jag brukar knapra paprika, apelsiner och kiwi när jag känner att det
Alla grönsaker och frukter innhåller vitaminer och antioxidanter som är bra för kroppen. Vitamin C är bra mot förkylning och finns i apelsin men faktiskt ännu mer i paprika (helst röd). Jag brukar knapra paprika, apelsiner och kiwi när jag känner att det
Quote from Funbeat user on 7 April 2007, 01:04Jag har inte haft flera sjukor som jag uppfattar det utan en som inte släpper - och flera verkar ha den.
Jag har inte haft flera sjukor som jag uppfattar det utan en som inte släpper - och flera verkar ha den.
Quote from Lotta W on 15 April 2007, 17:46Annkis metod kör jag med också: vila/sov ordentligt. Ät tillräckligt. Det är extra viktigt när man har tränat hårt eller många runt omkring är förkylda. På de senaste utlandslägren jag har varit på har mina roomies tränat för hårt och blivit förkylda meda
Annkis metod kör jag med också: vila/sov ordentligt. Ät tillräckligt. Det är extra viktigt när man har tränat hårt eller många runt omkring är förkylda. På de senaste utlandslägren jag har varit på har mina roomies tränat för hårt och blivit förkylda meda
Quote from Funbeat user on 15 April 2007, 18:20Jag smygläste lite i en tidning i affären idag, minns inte om det var Må bra eller iForm. Där stod det en artikel om tränignsnarkomani. Ett av tecknen på att man tränar för mycket var att man ofta blev sjuk. Därmed inte sagt att det beror på det naturligt
Jag smygläste lite i en tidning i affären idag, minns inte om det var Må bra eller iForm. Där stod det en artikel om tränignsnarkomani. Ett av tecknen på att man tränar för mycket var att man ofta blev sjuk. Därmed inte sagt att det beror på det naturligt
Quote from Sissel Svanøe on 16 April 2007, 19:19Jag tror det är som Oscar och Mela säger, att kroppen har fullt upp att reparera en efter ansträngning och inte har så mycket kraft kvar till immunförvaret. Vila och bra kost är nog det bästa, och GÖR INTE SOM JAG och gå ut och fira ert nya personbästa på
Jag tror det är som Oscar och Mela säger, att kroppen har fullt upp att reparera en efter ansträngning och inte har så mycket kraft kvar till immunförvaret. Vila och bra kost är nog det bästa, och GÖR INTE SOM JAG och gå ut och fira ert nya personbästa på
Quote from Emma Sjöberg on 17 April 2007, 08:46Var sak har sin tid eller?? (H)
Var sak har sin tid eller?? (H)
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 07:58Tack för era råd !!!
Jaa, jag håller med er, tror också det är väldigt viktigt med sömn och rätt kost. Själv tror jag att jag har varit ganska noga med kosten men däremot sömnen, jag är ju en kvällsmänniska och har därför svårt att kunna somna tidigt på
Tack för era råd !!!
Jaa, jag håller med er, tror också det är väldigt viktigt med sömn och rätt kost. Själv tror jag att jag har varit ganska noga med kosten men däremot sömnen, jag är ju en kvällsmänniska och har därför svårt att kunna somna tidigt på