Quote from Magnus Gelang on 9 April 2010, 09:02Tack alla för svar.
Och Maria,,,det är nog inget fel på varken Helsinborg eller dig,,,jag ska bara inte till den staden denna gång 😀
Tack alla för svar.
Och Maria,,,det är nog inget fel på varken Helsinborg eller dig,,,jag ska bara inte till den staden denna gång 😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:56Du kan alltid ändra dig! 😉
Du kan alltid ändra dig! 😉
Quote from Magnus Gelang on 9 April 2010, 11:13Haha ja men jag tror inte kunderna blir så glada då 😀
Haha ja men jag tror inte kunderna blir så glada då 😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 11:23säg till om du vill ha sällskap. jag finns i Lund.
säg till om du vill ha sällskap. jag finns i Lund.
Quote from Magnus Gelang on 9 April 2010, 11:54Kruxet är att jag inte vet när jag får tid över så jag vill inte binda upp mig med nån. Men stort tack för erbjudandet 😀
Kruxet är att jag inte vet när jag får tid över så jag vill inte binda upp mig med nån. Men stort tack för erbjudandet 😀
Quote from Jonas Täng on 9 April 2010, 12:06Om man vill bli på bra humör så ska man springa med Lotta 🙂
Om man vill bli på bra humör så ska man springa med Lotta 🙂
Quote from Magnus Gelang on 9 April 2010, 13:23Ok, det ska jag komma ihåg nån gång när jag är i Skåne och kan planera mina dagar bättre än nu 🙂
Ok, det ska jag komma ihåg nån gång när jag är i Skåne och kan planera mina dagar bättre än nu 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:31Håller inte med dig Sara. Hon springer ju bara ifrån en 😀
Håller inte med dig Sara. Hon springer ju bara ifrån en 😀
Quote from Magnus Gelang on 9 April 2010, 20:31Ja Maria, det tänkte jag också när jag kollade hennes träningskalender 😀
Ja Maria, det tänkte jag också när jag kollade hennes träningskalender 😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 20:48haha..tokigheter
tack Sara -rart sagt.
Maria..jag springer saktare o saktare för jag måste ju hinna prata helat tiden 🙂
haha..tokigheter
tack Sara -rart sagt.
Maria..jag springer saktare o saktare för jag måste ju hinna prata helat tiden 🙂