Quote from Magnus Gelang on 9 April 2010, 22:22Haha skulle jag prata så skulle jag springa så sakta att jag skulle kunna GÅ om mig själv 😀
Haha skulle jag prata så skulle jag springa så sakta att jag skulle kunna GÅ om mig själv 😀
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 00:26Tycker det funkar fint ute på ladugårdsmarken.
http://kartor.eniro.se/m/pd4An
Vill man kan man ta en slinga runt dammen och mellan åkrarna, dock är det något gyttjigt och blött så här års. Eftersom jag använder mina five fingers har jag inga problem me
Tycker det funkar fint ute på ladugårdsmarken.
http://kartor.eniro.se/m/pd4An
Vill man kan man ta en slinga runt dammen och mellan åkrarna, dock är det något gyttjigt och blött så här års. Eftersom jag använder mina five fingers har jag inga problem me
Quote from Magnus Gelang on 10 April 2010, 10:47Ok tack, lägger det förslaget till de andra så får jag se var jag hamnar 😀
Ok tack, lägger det förslaget till de andra så får jag se var jag hamnar 😀
Quote from Magnus Gelang on 15 April 2010, 19:53Tack alla för tips.
I tisdags var jag i Sandskogen i Ystad och joggade/gick 5-km-rundan. Otroligt vackert område 🙂
Nu ikväll var jag i Skrylleområdet utanför Lund. Det var lite svårt att hitta dit, men när jag väl kom fram så joggade/gick jag 5 km där
Tack alla för tips.
I tisdags var jag i Sandskogen i Ystad och joggade/gick 5-km-rundan. Otroligt vackert område 🙂
Nu ikväll var jag i Skrylleområdet utanför Lund. Det var lite svårt att hitta dit, men när jag väl kom fram så joggade/gick jag 5 km där
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:57"Det var lite svårt att hitta dit"..............hade du inte GPS:n med dej? 😉
"Det var lite svårt att hitta dit"..............hade du inte GPS:n med dej? 😉
Quote from Magnus Gelang on 16 April 2010, 21:22Jo men adressen Skryllegården accepterades inte och det var den enda adressen jag hade hittat.
Så jag åkte förbi avfarten, vände en bit bort när jag fattade att jag verkligen var för långt borta och sen på vägen tillbaka såg jag en ganska liten vit skyld
Jo men adressen Skryllegården accepterades inte och det var den enda adressen jag hade hittat.
Så jag åkte förbi avfarten, vände en bit bort när jag fattade att jag verkligen var för långt borta och sen på vägen tillbaka såg jag en ganska liten vit skyld
Quote from Magnus Gelang on 16 April 2010, 21:22Och nu är jag alltså hemma och vi har inte så mycket snö kvar i trädgården,,,skönt 🙂
Och nu är jag alltså hemma och vi har inte så mycket snö kvar i trädgården,,,skönt 🙂