Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 09:08Yes, Självklart ska man till Skövde 2014! Bästa loppet ju!
Yes, Självklart ska man till Skövde 2014! Bästa loppet ju!
Quote from Catharina Brattlin on 19 August 2013, 09:15Jag kommer också. 🙂
Jag kommer också. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 05:40Klart man kommer 🙂
Klart man kommer 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 13:14Få lopp har värmt mitt lilla löparhjärta mer än det här. Enbart goda upplevelser härifrån.
Tydligen tycker mina ben också att 6H är en optimal ansträngningsnivå.
Få lopp har värmt mitt lilla löparhjärta mer än det här. Enbart goda upplevelser härifrån.
Tydligen tycker mina ben också att 6H är en optimal ansträngningsnivå.
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 13:50Skönt att höra att någon får någon kroppsdel varm, jag minns bara från i år att jag frös i blåsten och minusgraderna 🙂
Skönt att höra att någon får någon kroppsdel varm, jag minns bara från i år att jag frös i blåsten och minusgraderna 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 16:03Sol, värme och tshirtlöpning i medvinden
Sibirenkyla, tårar i ögonen och halsduk i motvinden
Repetera x 50
Sol, värme och tshirtlöpning i medvinden
Sibirenkyla, tårar i ögonen och halsduk i motvinden
Repetera x 50
Quote from Catharina Brattlin on 21 August 2013, 16:27Jag frös inte medan jag sprang/gick. Däremot när jag väntade på att Reima skulle komma och mäta mitt sista varv strax efter "Mördarbacken" - då insåg jag att jag hade istappar i mina hårtofsar och hur kallt det var. (#)
Önskvärt hade varit, om det blir l
Jag frös inte medan jag sprang/gick. Däremot när jag väntade på att Reima skulle komma och mäta mitt sista varv strax efter "Mördarbacken" - då insåg jag att jag hade istappar i mina hårtofsar och hur kallt det var. (#)
Önskvärt hade varit, om det blir l
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 19:17Skövde 6-timmars är ren kärlek. (L) Klart jag ska vara med nästa år också.
Och för att slippa istapparna kan man ju hänga i "baren" de sista fem tio minuterna av loppet. 🙂
Skövde 6-timmars är ren kärlek. (L) Klart jag ska vara med nästa år också.
Och för att slippa istapparna kan man ju hänga i "baren" de sista fem tio minuterna av loppet. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 19:21Kung i baren??
Kung i baren??
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 19:25Man lägger bara en jacka eller filt lite strategiskt överst på sin väska. Så tar man den när Reima börjar räkna ner eller när man alltså tror man inte hinner ett fult varv.
Om man nu inte har med sig en egen support som kan möta upp efter slutsignalen.
Man lägger bara en jacka eller filt lite strategiskt överst på sin väska. Så tar man den när Reima börjar räkna ner eller när man alltså tror man inte hinner ett fult varv.
Om man nu inte har med sig en egen support som kan möta upp efter slutsignalen.