Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hur långt efter korvarna är denna branta backe?

Den tar man lätt --- i 3 timmar --- mindre lätt 4-5 och sen vete tusan hur man ska ta den. Baklänges gående som på LU eller sidledes. Kanske får låna kryckorna som fanns på en annan bild...:-) Kul ska det bli hur som helst...

Backen är strax före korven.

Och ja - man måste träna på att äta korv.
Första året jag var i Skövde, när jag inte fattade någonting av vad jag höll på med, trodde jag skulle dit och heja, kanske gå lite en stund ifall det blev tråkigt, nåväl, så tänkte

Vilken fin bild! Nu längtar jag ju efter den dära backen!

Fast inte varmkorven, urk. Den som vill får min 🙂

Då får du ta en näve chips per varv Fredrika. Men smula inte i spåret är du snäll

Jag hoppas det - om de inte också kör med Pringles, som verkar ha blivit omåttligt populärt i ultrasammanhang. Inget för allergiker 🙁

Jag räknar med att få ta med mig egen förtäring.

Oj,oj,oj Jag känner direkt igen backen från förra årets Skövde Vinterspring som jag kutade två av. Skitbacke typ dom första 24 varven men så började den sakta men säkert att växa å växa å växa å vid varv 29 pratade vi om en vägg typ som man skulle uppför.

Har dom djungelvrål tror ni??En av mina favoriter,och salt är ju bra sägs det. 😀

Fast då får du knapra annat än djungelvrål. Iofs är ammoniumklorid (salmiak) ett salt, men kanske inte den typ man har mest brist på när man sprungit länge.

Innehåll djungelvrål: http://susning.nu/Djungelvr%e5l

Det lär kunna bli bra fart på magen...