Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 09:21okej ja då kanske man måste åka ner på fredagen då, då gäller det hitta boende också
okej ja då kanske man måste åka ner på fredagen då, då gäller det hitta boende också
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:13Prisma är den gällande standarden uppenbarligen...
Prisma är den gällande standarden uppenbarligen...
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 08:03Nu finns en lista med anmälda ute: http://www4.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=256067
Nu finns en lista med anmälda ute: http://www4.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=256067
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 08:16...och inte kan de stava heller! 🙂
...och inte kan de stava heller! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 08:19Haha nej. Men var glad att du fick en klubb iallafall..
Haha nej. Men var glad att du fick en klubb iallafall..
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 08:24Jag har redan skrivit och bett om ändrig. Var medveten om att vi har chansen att bli störst på plan 😀
Jag har redan skrivit och bett om ändrig. Var medveten om att vi har chansen att bli störst på plan 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 08:28Grymmars!
Grymmars!
Quote from ellen olsson on 10 February 2009, 08:29Fascinerande! Många har ingen klubb angiven i listan över anmälda men Jan Söderkvist tävlar tydligen för "Ingen klubb"... 😀
Fascinerande! Många har ingen klubb angiven i listan över anmälda men Jan Söderkvist tävlar tydligen för "Ingen klubb"... 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 09:10men åh, jag skrev när jag anmälde mig att det skulle vara If Linnea, men det står ingen klubb på mig i listan.. får maila igen
men åh, jag skrev när jag anmälde mig att det skulle vara If Linnea, men det står ingen klubb på mig i listan.. får maila igen
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 09:12Vad gör man inte för att smilbanden ska peka uppåt. Vad tokigt det blev när jag ärligt talade om att jag är klubblös 😉
Vad gör man inte för att smilbanden ska peka uppåt. Vad tokigt det blev när jag ärligt talade om att jag är klubblös 😉