Quote from Sissel Svanøe on 10 February 2009, 10:26OJ! Var det inte fler som anmælt sig?! Det har ju varit så mycket prat i diverse forum att jag næstan var orolig att alla inte skulle få plats.
EDIT: Div. ordføljdsfel.
OJ! Var det inte fler som anmælt sig?! Det har ju varit så mycket prat i diverse forum att jag næstan var orolig att alla inte skulle få plats.
EDIT: Div. ordføljdsfel.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 11:32Anmälde mig och betalade den 2 januari, men inte är man med i listan inte... snopet...
Anmälde mig och betalade den 2 januari, men inte är man med i listan inte... snopet...
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 11:59Jag planerar fortfarande springa men har inte allmänt mig så bara för det inte är många anmälda så kommer det nog fler. Jag ska ta tag i det denna vecka tänkte jag =)
Jag planerar fortfarande springa men har inte allmänt mig så bara för det inte är många anmälda så kommer det nog fler. Jag ska ta tag i det denna vecka tänkte jag =)
Quote from Sissel Svanøe on 10 February 2009, 12:10Just det ja. Det är ju över en månad kvar. Glömmer av det hela tiden. Det känns som att det är mer snart än så.
Just det ja. Det är ju över en månad kvar. Glömmer av det hela tiden. Det känns som att det är mer snart än så.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 14:14En månad går väldigt fort Maria,särskilt när man tränar inför ett lopp.Såg ingen klubbadress på mig heller,ska vara Team Blekinge (t+) 🙂
En månad går väldigt fort Maria,särskilt när man tränar inför ett lopp.Såg ingen klubbadress på mig heller,ska vara Team Blekinge (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 16:40Jag finns inte heller fast jag betalat. Det kan nog vara några som är i den sitsen...:-)
Jag finns inte heller fast jag betalat. Det kan nog vara några som är i den sitsen...:-)
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 14:57Nu har jag anmält mig till mitt för året andra ultra-lopp...dvs Sövde 6H. I Råsta Runt hann jag bara sladda runt på isen i 20 varv vilket var marathonsträckan..men till Skövde så går tåger så pass sent så kan man lika gärna köra lite längre...typ 43 395 m
Nu har jag anmält mig till mitt för året andra ultra-lopp...dvs Sövde 6H. I Råsta Runt hann jag bara sladda runt på isen i 20 varv vilket var marathonsträckan..men till Skövde så går tåger så pass sent så kan man lika gärna köra lite längre...typ 43 395 m
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 18:32Jag åker ner (från Solna) under fredagen, förmodligen innan lunch. Jag har plats för 3 personer i bilen, om det är nån som är intresserad. PMa mig isf.
Jag åker ner (från Solna) under fredagen, förmodligen innan lunch. Jag har plats för 3 personer i bilen, om det är nån som är intresserad. PMa mig isf.
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 00:40Fasen, man kanske skulle glida bort dit å hejja på er nån timme när det väl beger sig!
Fasen, man kanske skulle glida bort dit å hejja på er nån timme när det väl beger sig!
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 21:49Inte utan man börjar bli lite nervis nu,har ju inte sprungit längre än 4,10 h i Stockholm 2008.Hoppas det finns mycket mat o dricka vid tältet och att det blir ett superskoj party på kvällen (högerarmen ska man väl orka lyfta i alla fall) Lycka till med s
Inte utan man börjar bli lite nervis nu,har ju inte sprungit längre än 4,10 h i Stockholm 2008.Hoppas det finns mycket mat o dricka vid tältet och att det blir ett superskoj party på kvällen (högerarmen ska man väl orka lyfta i alla fall) Lycka till med s