Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ni har väl inte missat att det blir ett ultrating efter loppet. Mer info finns på http://www.ultradistans.se/files/ultrating2009.pdf Alla är mycket välkomna!

Spring, duscha, middag, prisutdelning, ultrating, film, socialt mingel. En heldag helt enkelt.

Jösses! Jag har totalt bommat denna trevliga tråd. Jag ser verkligen fram emot en stilla 6 timmars i Skövde. Det är en tävling som inte kan bli fel. Vi åker upp på fredag och hem på söndag. En lillsemester i Skövde. Skall bli himla kul att få träffa Er!

Hittar inga tågbiljetter från Uppsala till Skövde...å inga från Sthlm heller ....så det får nog bli bilen ändå. Känns lite tungt med 38 mil före å sen efter en ultra...tror att jag hoppar av vid marathonpasseringen...vi får se. Kul lopp ändå å Reima gör j

Hoppas http://www.yr.no har fel i sin väderprognos när de spår snö, -1 och 4 m/s. Låter inge vidare tycker jag.

De hinner nog ändra sig, hoppas jag.

Tja ....annars så är det väl i den valören som vi kutat i dom senaste tre månaderna så då blir det typ lite hemkänsla över det hela.;)

Bring it on säger jag bara! 😀

Det är 130 anmälda enligt hemsidan, helt otroligt tycker jag. Hoppas de flesta dyker upp åxå. Själv börjar jag få lite tävlingsfrossa och resfeber 🙂
Vad ska jag ha med mig? Vad ska jag springa i? Vilka skor? Hur ser underlaget ut? osv osv osv. Det ska bl

Jag tar med mej en stor väska för att kunna byta på plats, det är ju därför man springer på en 1200m bana inga problem att ha 3-4 par skor osv. 🙂

Har en känsla av att det kommer att bli en rolig "gemensam" upplevelse det här.?
Jag kutade två av Vinterspringarna förra året å i Nr 2 var det 28 st deltagare. Ytterligare hundra innebär att vi inte kommer att behöva känna oss ensamma någon gång under lo

Jan-Erik: Jag packar nog varenda löpattiralj jag äger, för säkerhets skull. Jag brukar ALLTID ha mest packning på alla resor, även gemensamma långpass. 🙂

Kjell: Jag är inte avundsjuk på dig, skulle inte vilja köra hem på lördagen. Du missar ju det rolig