Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:40Chips är min favoritgrönsak. Innehåller de gluten?
Chips är min favoritgrönsak. Innehåller de gluten?
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:50Det beror på sorten - så gott som samtliga kryddade/smaksatta varianter innehåller vetehydrolysat och/eller mjölkpulver. Vad gäller Pringles (som tyvärr blivit extrapopulära i ultrasammanhang pga att Rune Larsson skrivit om dem) funkar inte ens de naturel
Det beror på sorten - så gott som samtliga kryddade/smaksatta varianter innehåller vetehydrolysat och/eller mjölkpulver. Vad gäller Pringles (som tyvärr blivit extrapopulära i ultrasammanhang pga att Rune Larsson skrivit om dem) funkar inte ens de naturel
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 21:01OLWs chips är tydligen glutenfria, men innehåller laktos:
http://www.olw.se/webb.asp?menu=1&smenu=1&umenu=1&page=prod_allprod
Jag är själv laktosintolerant men inte till den grad att jag tycker att chipsen utgör ett problem.
OLWs chips är tydligen glutenfria, men innehåller laktos:
http://www.olw.se/webb.asp?menu=1&smenu=1&umenu=1&page=prod_allprod
Jag är själv laktosintolerant men inte till den grad att jag tycker att chipsen utgör ett problem.
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 21:15Ingen mjölk i någon form för mig. Inte ens i form av laktos 😉
Ingen mjölk i någon form för mig. Inte ens i form av laktos 😉
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 21:16Men för att fortsätta chipsdiskussionen, naturella (dvs. lättsaltade) naturchips är toppen. Jag har laddat inför flera lopp med just naturchips och tofuglass kvällen innan 🙂
EDIT: fel av mig, det var lantchips som är favoriten, även om naturchips också
Men för att fortsätta chipsdiskussionen, naturella (dvs. lättsaltade) naturchips är toppen. Jag har laddat inför flera lopp med just naturchips och tofuglass kvällen innan 🙂
EDIT: fel av mig, det var lantchips som är favoriten, även om naturchips också
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 22:02How about de klassiska bananerna och sen en påse lösgodis? Om det är flervarvsbana borde man väl få lägga ut egen mat?
På sex timmar är det på gränsen att jag också skulle behöva äta nåt lite matigt, tycker jag lätt blir illamående av bara geler, cola o
How about de klassiska bananerna och sen en påse lösgodis? Om det är flervarvsbana borde man väl få lägga ut egen mat?
På sex timmar är det på gränsen att jag också skulle behöva äta nåt lite matigt, tycker jag lätt blir illamående av bara geler, cola o
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 16:51När kommer alla att anlända till Skövde på fredag?
Var och när skall man /vi (gemensamt) äta middag, alltså på fredagen.
När kommer alla att anlända till Skövde på fredag?
Var och när skall man /vi (gemensamt) äta middag, alltså på fredagen.
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 17:22kl 19 på den där stora krogen på hörnet, på andra sidan järnvägsstationen, sett från Boulognerparken, där de har billig buffé med stor stark. Det är inte särkskilt elegant, men man blir mätt och vi får plats och det är nära till hotell Prisma.
Om någon a
kl 19 på den där stora krogen på hörnet, på andra sidan järnvägsstationen, sett från Boulognerparken, där de har billig buffé med stor stark. Det är inte särkskilt elegant, men man blir mätt och vi får plats och det är nära till hotell Prisma.
Om någon a
Quote from Sissel Svanøe on 8 March 2009, 17:36Vad som helst men inte stadshotellet! Där hade de bara pyttipanna och bränd Billys pizza. Ölen var i o f s billig, men det uppvägde inte bristen på bra mat.
Vad som helst men inte stadshotellet! Där hade de bara pyttipanna och bränd Billys pizza. Ölen var i o f s billig, men det uppvägde inte bristen på bra mat.
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 17:38Då kommer jag lite senare, landar i Skövde 19:09 om SJ håller vad de lovar. Sedan ska jag väl checka in också. Så håll jättegärna en plats för en eller två till vid bordet 🙂
Då kommer jag lite senare, landar i Skövde 19:09 om SJ håller vad de lovar. Sedan ska jag väl checka in också. Så håll jättegärna en plats för en eller två till vid bordet 🙂