Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 17:39...och utan att ha varit där så låter det som att jag håller med Maria 🙂
...och utan att ha varit där så låter det som att jag håller med Maria 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 18:00Jag är där tidigt på fredagen, förmodligen redan vid lunch. ser fram emot en gemensam middag!
Jag är där tidigt på fredagen, förmodligen redan vid lunch. ser fram emot en gemensam middag!
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 18:01Jag håller med dig Fredrika: "Ingen mjölk för mig heller sedan 20 år.." !!Diprodukter till vuxna när det finns andra drycker att ta till....å så som tilltugg lite chips å jordnötter. Ja jag vet att jag kan hoppa över frullan på lördag om jag nu kommer dit
Jag håller med dig Fredrika: "Ingen mjölk för mig heller sedan 20 år.." !!Diprodukter till vuxna när det finns andra drycker att ta till....å så som tilltugg lite chips å jordnötter. Ja jag vet att jag kan hoppa över frullan på lördag om jag nu kommer dit
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 21:23Vi ramlar nog också in lite senare. Bilresa från Uppsala med start vid 4 om det vill sig, men kommer vi i vettig tid kommer vi också...
Vi ramlar nog också in lite senare. Bilresa från Uppsala med start vid 4 om det vill sig, men kommer vi i vettig tid kommer vi också...
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 21:32Ser ut som om det blir sludd på lördag enligt http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4stra_G%C3%B6taland/Sk%C3%B6vde/langtidsvarsel.html
Det låter bra. Minimal risk för överhettning alltså.
Ser ut som om det blir sludd på lördag enligt http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4stra_G%C3%B6taland/Sk%C3%B6vde/langtidsvarsel.html
Det låter bra. Minimal risk för överhettning alltså.
Quote from Christer Heinbäck on 9 March 2009, 07:21Jag håller tummarna att de ändrar sig så det iaf blir uppehåll. Slask är ingen höjdare i 6 timmar... (#)
Men det ska bli himla kul och jag ser verkligen fram emot lördagen. 🙂
Jag håller tummarna att de ändrar sig så det iaf blir uppehåll. Slask är ingen höjdare i 6 timmar... (#)
Men det ska bli himla kul och jag ser verkligen fram emot lördagen. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 18:01Har alla fixat resan än?
Jag kommer inte till start i Skövde. Har för mycket att göra. Har därför en tågbiljett till övers ner från Stockholm på fredagen (17:10-19:09) och eventuellt också hem på söndagen (11:29-14:52). Någon intresserad?
Har alla fixat resan än?
Jag kommer inte till start i Skövde. Har för mycket att göra. Har därför en tågbiljett till övers ner från Stockholm på fredagen (17:10-19:09) och eventuellt också hem på söndagen (11:29-14:52). Någon intresserad?
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 19:56Nämen! Va trist! Hade verkligen hoppats på ditt sällskap!
Nämen! Va trist! Hade verkligen hoppats på ditt sällskap!
Quote from Christer Heinbäck on 9 March 2009, 21:01Så där ja, nu har de ändrat sig på www.yr.no. Växlande molnighet och +7. Känns mycket bättre. Nu får de inte ändra sig mer (H)
Så där ja, nu har de ändrat sig på http://www.yr.no. Växlande molnighet och +7. Känns mycket bättre. Nu får de inte ändra sig mer (H)
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 21:10Ja du Janne....mina problem är nog dom omvända..?! Ser ut att inte finnas några tågbiljetter ner till Skövde på lördag morgonen så det får väl bli den lilla Felician ändå...??!!
Finns det någon som vill åka med från Uppsala,Enköping,Västerås....å neråt så
Ja du Janne....mina problem är nog dom omvända..?! Ser ut att inte finnas några tågbiljetter ner till Skövde på lördag morgonen så det får väl bli den lilla Felician ändå...??!!
Finns det någon som vill åka med från Uppsala,Enköping,Västerås....å neråt så