Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 22:24Angående mat på fredag, kan vi inte säga att man ses på Prisma strax efter 19:00 ( om det är fler som kommer med tåget) och därefter bestämmer var man äter.
Angående mat på fredag, kan vi inte säga att man ses på Prisma strax efter 19:00 ( om det är fler som kommer med tåget) och därefter bestämmer var man äter.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 22:29Jag o David beräknar vara på prisma vid 19-tiden,vore kul med gemensam middag=kolhydratladdning 😀
Jag o David beräknar vara på prisma vid 19-tiden,vore kul med gemensam middag=kolhydratladdning 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 08:07I morgon bär det av till Skövde. Idag är det vila som gäller för mig, ska bara låta kroppen ta igen sig.
Jag hoppas att det inte ser likadant ut i Skövde som det gör i Stockholm, dvs blöt snö som frusit till ett ganska tjockt lager is.
Ser ändå fram em
I morgon bär det av till Skövde. Idag är det vila som gäller för mig, ska bara låta kroppen ta igen sig.
Jag hoppas att det inte ser likadant ut i Skövde som det gör i Stockholm, dvs blöt snö som frusit till ett ganska tjockt lager is.
Ser ändå fram em
Quote from Sissel Svanøe on 12 March 2009, 08:22Sitter på tåget mot Stockholm och passerade Skövde för ett litet tag sen. Solen sken och även om det var lite snödrivor här och var, så var det barmark på vägar och gator. Boulognerskogen skymdes dock av ett långt godståg och det gjorde mig lite sur för d
Sitter på tåget mot Stockholm och passerade Skövde för ett litet tag sen. Solen sken och även om det var lite snödrivor här och var, så var det barmark på vägar och gator. Boulognerskogen skymdes dock av ett långt godståg och det gjorde mig lite sur för d
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 08:37Ah, underbart, en lägesrapport! Hoppas du ser mer på vägen tillbax! Tack!!!
Ah, underbart, en lägesrapport! Hoppas du ser mer på vägen tillbax! Tack!!!
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 09:58Det kan bli en fantastisk dag på lördag alltså om det vill sig. 7 plus och sol på barmark. Kanske kan man slippa långbyxan och känna en vårpuls...
Det kan bli en fantastisk dag på lördag alltså om det vill sig. 7 plus och sol på barmark. Kanske kan man slippa långbyxan och känna en vårpuls...
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:00Ja jösses va underbart det skulle vara!
Ja jösses va underbart det skulle vara!
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:53Om man kollar på www.yr.no -s timme-för-timmevisning så säger den +3 grader vid start kl 10:00 för att sedan öka till +7 grader kl 15:00. Så det blir väl till att känna efter om man vågar byta till shorts de sista timmarna.
Om man kollar på http://www.yr.no -s timme-för-timmevisning så säger den +3 grader vid start kl 10:00 för att sedan öka till +7 grader kl 15:00. Så det blir väl till att känna efter om man vågar byta till shorts de sista timmarna.
Quote from Mari Johansson on 12 March 2009, 12:34SMHI säger mellan 12 och 18: Halvklart. +6 grader Vind SV 3 m/s. Verkar OK tycker jag. 2 plusgrader på morgonen. Vi räknar med att komma till Prisma runt 19.30 tiden...
SMHI säger mellan 12 och 18: Halvklart. +6 grader Vind SV 3 m/s. Verkar OK tycker jag. 2 plusgrader på morgonen. Vi räknar med att komma till Prisma runt 19.30 tiden...
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 13:44Om ni undrar hur det ser ut i skovde for tillfallet sa kan ni ga in pa www.skovde.se och kolla pa webbkameran, da ser ni om det ar barmark eller inte 🙂
Om ni undrar hur det ser ut i skovde for tillfallet sa kan ni ga in pa http://www.skovde.se och kolla pa webbkameran, da ser ni om det ar barmark eller inte 🙂