Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Seb - du har det lätt du. Lite kläder ska man väl klara. Jag är mest oroad över vad jag ska äta.:-) Har starka funderingar på att ta Runebältet med wienerbröd och några RedBull förutom det som bjuds på plats. Kanske några extra musslibars som hustrun baka

Du kan vara helt lugn Peter..! Min erfarenhet av Reimas arrangemang är att man oftast gått upp något kilo under loppet än att man tappat något.! Brukar vara rena smörgåsbordet så gör dig inget extra besvär med den saken. Men jag håller med dig om det där

Peter! Jag instämmer med Kjell. Lyckas man drabbas av näringsbrist under Reimas arrangemang, så har man misslyckats totalt. Jag skulle vilja säga att det är omöjligt....

vad är det för attityd, ingenting är omöjligt Kjell!! 😉 Kan säga som så, som vegan och glutenintolerant lär jag inte klara mig ens med Reimas bord...

EDIT: förlåt, Stefan skulle det stå 🙂

Det spelar ju ingen roll vad Reima eller andra arrangörer lägger på bordet - man måste ju ÄTA av det också, om man vill undvika näringsbrist...

Hälsningar en som tappar både omdöme och aptit efter 2,5 timmar

I och för sig - men sex timmar, då klarar man sig faktiskt på lite sockervatten i värsta fall 🙂

Inte jag. Jag äter var tredje timme vanliga dagar, när jag sitter still.

Det gör jag också - men man dör ju inte av att göra ett undantag. Om man nu har svårt att äta efter 2,5 timmar, då är det ju bara 3,5 kvar.

Som glutenintolerant å vegan så har du naturligtvis meddelat Reima om detta....å då torde den saken vara ur världen vid "vätskekontrollen"....vilket annars skulle förvåna mig mycket.:-)
Ät å drick å var glad.:D
Å kuta en massa varv å var ännu gladare;)

Nix Kjell. Det är inte så enkelt. Reima har redan varslat för att utbudet inte kommer att kunna vara så stort - det blir inga specialare. Och jag kan säga som så, det är ytterst få människor som klarar att erbjuda ätbart och hyfsat näringsriktigt med den