Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Usch då!!Det visste jag inte men dom smakar bättre än saltgurka i alla fall 😀

Familjen Hällstorp kommer naturligtvis dit, det är ju en tradition (H)
Följ vår väg dit och många andra tävlingar.

Ps barnvakt är aldrig fel, så hör ni något hojta till (de är snälla):D
http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.32939/Image/timmarsiskoevded

Vad jag kan se av bilden så är du en sådan där bodybuilder å det är i så fall djävligt kul att du oxså kutar en del. Det låter plural vad gäller barnvaktandet å så vad gäller Kiel så ger jag mig faan på att ni kommer från södra Sverige....annars hade Inez

någon som ska åka bil ner från stockholm på morgonen och hem på kvällen och har två platser kvar i bilen? Självklart delar vi bensinpengarna.

Josefine: Tanken att åka ner på morgonen slog mig, men vid närmare eftertanke så blir det lite tokigt. Eftersom starten är kl 10 och man gärna vill vara där i god tid innan, så måste man lämna Stockholm vid typ 5-tiden. Det tar ca 4 timmar att köra om all

Fyra timmar räcker inte.

Jag har kört till Gbg på kortare tid 😉 när jag var ung och odödlig...

4 timmar ska räcka, men man har inte så mycket marginal då. Hursomhelst så är jag nog inte så sugen på att köra ner på morgonen och köra hem direkt efteråt, men så är jag ju född och

Tur att du är så gammal Zebban att det brottet är preskiberat nu, när du nu erkänner offentligt 🙂

Precis, det var ju ett tag sen...

Någon som passerar Kristinehamn på morgonen som har en plats över? Jag skulle bara behöva skjuts TILL Skövde. Ska jag åka tåg får jag åka kl 5 o byta 2 ggr, vilket känns lite onödigt.

Jag betalar givetsvis för mig. 🙂