Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 11:07Börja med drivlinan.
Börja med drivlinan.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 13:45Hehe, stackars er, vad ni håller på och krånglar med era cyklar, efter varje pass!?
Finns säkert många som gör som jag: cyklar inte i regn och rengör och smörjer cykeln när den är smutsig, alltså inte oftare en nån/några gånger i månaden. Det har räckt a
Hehe, stackars er, vad ni håller på och krånglar med era cyklar, efter varje pass!?
Finns säkert många som gör som jag: cyklar inte i regn och rengör och smörjer cykeln när den är smutsig, alltså inte oftare en nån/några gånger i månaden. Det har räckt a
Quote from Rasmus Olsson on 27 August 2010, 16:36David, det som är infettat med fett ska INTE besprutas med olja. Olja löser upp fett. Det är bara plocka isär fetta in å sätta ihop. Bara å bara...
David, det som är infettat med fett ska INTE besprutas med olja. Olja löser upp fett. Det är bara plocka isär fetta in å sätta ihop. Bara å bara...
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 16:48Jag säger ju det... ni trixar för mycket.
Jag säger ju det... ni trixar för mycket.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 17:06Killar ... mekano och allt det där.
Killar ... mekano och allt det där.