Quote from Guest on 20 August 2008, 13:13Jag har hela tiden sprungit med min mobil i näven (den har inbyggd mp3 spelare), men nu börjar kontakten ge sig och jag funderar på om jag ska investera i en liten nätt mp3-spelare istället. Vad ska man ha? Ipod shuffle verkar ju alldeles ypperligt liten.
Jag har hela tiden sprungit med min mobil i näven (den har inbyggd mp3 spelare), men nu börjar kontakten ge sig och jag funderar på om jag ska investera i en liten nätt mp3-spelare istället. Vad ska man ha? Ipod shuffle verkar ju alldeles ypperligt liten.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:23Jag har mp3-spelaren creative zen stone med mig när jag är ute och springer. Ungefär som en ipod shuffle, men med en liten display och så slipper man itunes.
Jag har mp3-spelaren creative zen stone med mig när jag är ute och springer. Ungefär som en ipod shuffle, men med en liten display och så slipper man itunes.
Quote from Urban Nilsson on 20 August 2008, 13:25Jag har med mig min osynliga kompis Molgan. Han sjunger lite för mig ibland och konverserar lite när jag är mottaglig för det. Annars är han mest tyst och är sällskap i spåret. Hemnyckeln och klockan brukar komma med också. Annars, helt prylfritt.
Jag har med mig min osynliga kompis Molgan. Han sjunger lite för mig ibland och konverserar lite när jag är mottaglig för det. Annars är han mest tyst och är sällskap i spåret. Hemnyckeln och klockan brukar komma med också. Annars, helt prylfritt.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:29Lugna pass. zen stone här också, riktigt lugnt så rattar jag in radion eller lyssanr på nedtankade sommarprogram.
Snabba pass. Bara klockan och eventuellt nyckel.
Lugna pass. zen stone här också, riktigt lugnt så rattar jag in radion eller lyssanr på nedtankade sommarprogram.
Snabba pass. Bara klockan och eventuellt nyckel.
Quote from Fredric Lagerström on 20 August 2008, 13:31Creative zen stone är inte dum alls! Har ju dessutom ett stoppur som extra feature.
Creative zen stone är inte dum alls! Har ju dessutom ett stoppur som extra feature.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:35Jag har nästan alltid på mig mitt vätskebälte när jag är ute och springer, och efterom där är en bra ficka fram på magen på den så får jag alltid plats med vad som behövs för just det träningspasset när det gäller nycklar och annat.
Jag köpte rätt nylige
Jag har nästan alltid på mig mitt vätskebälte när jag är ute och springer, och efterom där är en bra ficka fram på magen på den så får jag alltid plats med vad som behövs för just det träningspasset när det gäller nycklar och annat.
Jag köpte rätt nylige
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:46Jag är också extremt nöjd med min Zen Stone, min är den äldre varianten utan display men jag har den ändå på "random" så någon display behövs inte. Jag tror att varianterna med display är en aning tjockare. Det finns en till ny variant som har högtalare,
Jag är också extremt nöjd med min Zen Stone, min är den äldre varianten utan display men jag har den ändå på "random" så någon display behövs inte. Jag tror att varianterna med display är en aning tjockare. Det finns en till ny variant som har högtalare,
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:49har man inte ett vätskebälte kan man ju köpa/sy en skitliten midjeväska.
jag har en som är stor som ett dubbelvikt papper (a6?)
med den innanför byxlinningen märks varken nyckeln eller mp3spelaren. (eller a, mp3spelaren märks ju i öronen, men den är in
har man inte ett vätskebälte kan man ju köpa/sy en skitliten midjeväska.
jag har en som är stor som ett dubbelvikt papper (a6?)
med den innanför byxlinningen märks varken nyckeln eller mp3spelaren. (eller a, mp3spelaren märks ju i öronen, men den är in
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:50Man kan ju oxå köpa en mp3 som har clips. Tycker jag är rätt praktiskt de gånger jag inte har fickor eller vätskebälte.
Man kan ju oxå köpa en mp3 som har clips. Tycker jag är rätt praktiskt de gånger jag inte har fickor eller vätskebälte.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:54Kör alltid med min Ipod shuffle fäst på vätske bältet, hemnyckeln i innerficken på byxan.
Vad mera kan behövas:-) joo min Garmin oxså
Kör alltid med min Ipod shuffle fäst på vätske bältet, hemnyckeln i innerficken på byxan.
Vad mera kan behövas:-) joo min Garmin oxså