Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 08:57Jag har precis skaffat en iPod nano med liten "väska" till som man sätter på armen, jättenöjd med den, sprang med telefon innan, tyckte det var jobbigt att fästa den någonstans och hörlurarna ramlade ur öronen hela tiden =(.
Förutom det så har jag pulsba
Jag har precis skaffat en iPod nano med liten "väska" till som man sätter på armen, jättenöjd med den, sprang med telefon innan, tyckte det var jobbigt att fästa den någonstans och hörlurarna ramlade ur öronen hela tiden =(.
Förutom det så har jag pulsba
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 09:58ja det är väl ett par kilo elektronik som man släpar med sig på sina löprundor (H)
ja det är väl ett par kilo elektronik som man släpar med sig på sina löprundor (H)
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 11:38Tänkte först köpa Ipod Shuffle för att den har ett sånt där clip. Men sen såg jag att det fanns fodral med clip till Creative Zen Stone, så då blev valet genast lättare.
Tänkte först köpa Ipod Shuffle för att den har ett sånt där clip. Men sen såg jag att det fanns fodral med clip till Creative Zen Stone, så då blev valet genast lättare.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 12:37Vill du ha fett ljud och bra tryck (som kan vara nödvändigt om man ska träna hårt eller även såklart bara lyssna på grym musik) så säger jag tveklöst att du ska kika på en iAudio 🙂
Vill du ha fett ljud och bra tryck (som kan vara nödvändigt om man ska träna hårt eller även såklart bara lyssna på grym musik) så säger jag tveklöst att du ska kika på en iAudio 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 12:50I vanliga fall har jag en iRiver t60. Men den skumpar och väger liiiite för mycket i fickan när jag springer. Men ljudmässigt är den bra. Bättre än iaudio? Inte jämfört... hehe
I vanliga fall har jag en iRiver t60. Men den skumpar och väger liiiite för mycket i fickan när jag springer. Men ljudmässigt är den bra. Bättre än iaudio? Inte jämfört... hehe
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 12:57Rebecca, tack för tipset om SportHolster, verkar vara svaret på tenkik-geekens behov!
Rebecca, tack för tipset om SportHolster, verkar vara svaret på tenkik-geekens behov!
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:06Jag har min mobil i fickan - har nokia Xpress music 5300?! Jätteliten och kanonljud samt att man kan ha vilka lurar som helst, de hari ngen specialingång!
Om man ska köpa mp3 rekommenderar jag INTE Ipod - man är beroende av Itunes och det programmet tar
Jag har min mobil i fickan - har nokia Xpress music 5300?! Jätteliten och kanonljud samt att man kan ha vilka lurar som helst, de hari ngen specialingång!
Om man ska köpa mp3 rekommenderar jag INTE Ipod - man är beroende av Itunes och det programmet tar
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:39En mindre och smidigare MP3 spelare än Shuffle får man leta efter, dessutom men ett bra/enkel fästanordning.
Vad är det för fel på Itunes?
En mindre och smidigare MP3 spelare än Shuffle får man leta efter, dessutom men ett bra/enkel fästanordning.
Vad är det för fel på Itunes?
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:58Gillar inte itunes, har aldrig gjort. Vill kunna redigera filer direkt i datorns operativsystem.
Gillar inte itunes, har aldrig gjort. Vill kunna redigera filer direkt i datorns operativsystem.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 15:44Martin, redigera filer (jag antar att du menar låtarnas ID3-metadata) gör man ju bara initialt, när man lägger in dom i iTunes.
Det är därefter, när det är taggat och klart och du börjar spela och betygsätta låtarna, som iTunes verkligen börjar skina som
Martin, redigera filer (jag antar att du menar låtarnas ID3-metadata) gör man ju bara initialt, när man lägger in dom i iTunes.
Det är därefter, när det är taggat och klart och du börjar spela och betygsätta låtarna, som iTunes verkligen börjar skina som