Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:04Camilla jag tycker du ska köpa en liten och nett mp3 spelare
Camilla jag tycker du ska köpa en liten och nett mp3 spelare
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:06Nä, bara föra över musik och andra filer.
Totalt onödigt med itunes. Bara till besvär.
Har haft ipod förut, men sålde den illa knickt.
Nä, bara föra över musik och andra filer.
Totalt onödigt med itunes. Bara till besvär.
Har haft ipod förut, men sålde den illa knickt.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:11Det finns en lika liten av creative tror jag det är - med en liten display. Kostar liiite mer (iallafall då) men väl värt pengarna!
Itunes tar ju som sagt över hela datorn och alla filer och bara krummelurar sönder dom...nä uss....
Det finns en lika liten av creative tror jag det är - med en liten display. Kostar liiite mer (iallafall då) men väl värt pengarna!
Itunes tar ju som sagt över hela datorn och alla filer och bara krummelurar sönder dom...nä uss....
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:21Marie, det går att åtgärda det där med att itunes tar över filassocieringen. Men ibland känns itunes som ett virus apple tvingar på sina kunder. Och de flesta sväljer det med hull o hår. 😀
Du tänkter på creative zen stone. Den har jag när jag springer s
Marie, det går att åtgärda det där med att itunes tar över filassocieringen. Men ibland känns itunes som ett virus apple tvingar på sina kunder. Och de flesta sväljer det med hull o hår. 😀
Du tänkter på creative zen stone. Den har jag när jag springer s
Quote from Urban Nilsson on 21 August 2008, 17:10Jag använder windows. Hur kan något INTE bli upphackat i denna virriga struktur? Jag saknar OS X.
Jag använder windows. Hur kan något INTE bli upphackat i denna virriga struktur? Jag saknar OS X.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 17:19åhhh.
blev helt förälskad i zen stone rosa...
tror nog att det ska inhandlas snarast...
åhhh.
blev helt förälskad i zen stone rosa...
tror nog att det ska inhandlas snarast...
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 18:57Daniel, har använt båda. Tycker om windows xp mer. För det kan man i princip få att se ut precis som man vill. Kanske går i mac os x också, men det har jag aldrig lärt mig.
Daniel, har använt båda. Tycker om windows xp mer. För det kan man i princip få att se ut precis som man vill. Kanske går i mac os x också, men det har jag aldrig lärt mig.
Quote from ellen olsson on 21 August 2008, 19:17> Tycker om windows xp mer. För det kan man i princip få att se ut precis som man vill.
Öhhhh...?
Det finns inte mycket som är lika begränsat när det gäller anpassningsmöjligheter som M$:s produkter...
> Tycker om windows xp mer. För det kan man i princip få att se ut precis som man vill.
Öhhhh...?
Det finns inte mycket som är lika begränsat när det gäller anpassningsmöjligheter som M$:s produkter...
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 21:14Jag kan ändra utseende och funktioner så det passar mig bra iaf.
Vet inte vad det är för nåt du skulle vilja ändra på som du inte kan...?
Jag kan ändra utseende och funktioner så det passar mig bra iaf.
Vet inte vad det är för nåt du skulle vilja ändra på som du inte kan...?
Quote from ellen olsson on 22 August 2008, 11:25Det mesta...
Jag löser det genom att använda "riktiga" OS. 🙂
Det mesta...
Jag löser det genom att använda "riktiga" OS. 🙂