Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSka man ha mp3 eller mobilen med?
You need to log in to create posts and topics.

Creative Zen V Plus på överarmen. När mobilen åker med så ligger den i vattentät påse i vätskesystemet på ryggen. Om jag hade en lite mindre mobil så skulle jag investera i en hållare som sitter på andra överarmen.

Garmin är ju alltid med 🙂 men den sitter ju på handleden så länge jag springer i alla fall.

Jag Köpte Ipod Nano på 4 Gb, den kostade 1200 kronor. Den är skitsmidig att springa med. Bara fördelar med Nanon den är liten, har bra ljud och det får plats ganska mycket musik.(t+)

Mitt vätskebälte fungerar om handväska 🙂 Har köpt till en mobiltelefonficka, så telefonen är med och har min zenstone i fickan på magen, tillsammans med näsduk och savett, och plåster. valfritt antal flaskor, men alltid en liten med vatten åtminstone. Ny

Vätskebälte tycker jag känns overkill. Har ett litet vätskearmband med plats för en flaska och en nyckel...det har jag på mig om jag springer mer än 10K. Kan ju förstås ha mobilen där istället för flaska på kortare turer...

...exakt hur töntig är man om

Jag springer med en Ericsson W710i, den har både mp3 och stegräknare, riktigt trevligt. Den behöver jag inte hålla i, fastsättning som passar min överarm medföljde.
Just den modellen tror jag inte säljs längre (å grymma värld!) men det finns ju fler, nya

Jag kör med en iriver N10. Den är skitsmidig på det sättet att den är gjord för att ha runt halsen så man behöver inga fickor. Hemnycklen (när jag har den med mig) knyter jag fast i snörningen i brallorna och så har jag en klocka på armen 😀

Jag har köpt en liten "reseplånbok" på Naturkompaniet för ca 149.- som har ett litet clips. Det sätter jag i linningen när jag springer, och där får MP3-spelaren och hemnycklarna plats.

Ett plus är att jag kan använda den och ha pengar och kreditkort i,

Daniel! Jag känner också Molgan! J****r vad snabb han är!

Jag har alltid två alternativ, väljer alt.1 om jag ska springa lite längre sträckor (typ runt milen) och alt.2 om det är kortare än milen.

Alternativ 1: Vätskebälte (från Perfekta) som har fyra vattenflaskor och en ficka där jag får plats med mobil och