Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSka man ha mp3 eller mobilen med?
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik, jo det funkar.
Men särkilt snyggt är det inte... 😀

Operativsystem hit och dit, jag använder hellre andra applikationer, typ webbläsare, bildredigerare, musikspelare och utvecklingsmiljöer. Då är det deras funktioner som är intressanta, vilket OS som ligger i botten är rätt ointressant för mej.

Ang Itunes så suger det...!

Det finns dock alternativ, jag har hittat Floola som är en klart bättre variant om man bara kör musik, vilket jag gör. Det skall funka med bilder, video och podcasts oxå, men det använder inte jag.

Dessutom är det INGEN insta

min lilla zen funkade utmärkt på tävlingen igår.
väger ingenting som räknas!
och har bra ljud.
är mest intresserad av att få in egna cdskivor,
är hur enkelt som helst.

jag fick en mp3 spelare och en pulsklocka av en kompis i present

Jag var inne på att inhandla en ipod shuffle, men valet föll istället på Sansa clip. Du behöver inte itunes och denna tingest är lite billigare. Hittills har den fungerat utmärkt. Kan dessvärre inte jämföra med andra modeller a´la Creative Zen Clip. Sansa

Kan meddela att det blev en Creative Zen stone, OnOff hade dessutom tillbud på armband, 19:- var svårt att motstå. Har bara hunnit provspringa med den ett par gånger - men intrycket är positivt (bytte till lite bättre lurar än medföljande så blev ljudet f

själv skaffade jag mig en ipod nano igår och är supernöjd. (t+)

Hallå där Fny! Du ska spara dina pengar till hyran! Inte slösa bort dom på lyxprylar!

Jag vet, jag borde inte, men jag kunde inte låta bli.... jag har velat köpa en så länge... så jag lånade av mina egna sparpengar. Lönen kommer ju så småningom... *generad*