Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 10:42Hej Camilla.
Nu springer inte jag så där jätte mycket, jag cyklar.
Jag skulle rekommendera att ha med mobilen och varför då inte tex en Sony Ericsson C702 och till den en "blåtand".
Mobilen i fickan och "blåtand" runt halsen.
http://www.clasohlson.se
Hej Camilla.
Nu springer inte jag så där jätte mycket, jag cyklar.
Jag skulle rekommendera att ha med mobilen och varför då inte tex en Sony Ericsson C702 och till den en "blåtand".
Mobilen i fickan och "blåtand" runt halsen.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 09:07Måste nog säga att jag kör mobil med inbygd mp3,just denna mobil som jag har har också ett inbyggt "Träningsprogram" där man kan lägga in personliga fakta samt stegräknare,(lite löjligt kanske )--> När man har uppnått ett visst antal steg så får man en "M
Måste nog säga att jag kör mobil med inbygd mp3,just denna mobil som jag har har också ett inbyggt "Träningsprogram" där man kan lägga in personliga fakta samt stegräknare,(lite löjligt kanske )--> När man har uppnått ett visst antal steg så får man en "M
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 08:54Ipod shuffle såklart. Hade en Creative Zentouch förut, tror den heter så. Helt kasst med touchkontrollen som var helt omöjlig. Ligger och skräpar i en låda nu. Ska man ha mobil med sig så stoppa den i en ficka eller fäst på armen. Att ha saker i händerna
Ipod shuffle såklart. Hade en Creative Zentouch förut, tror den heter så. Helt kasst med touchkontrollen som var helt omöjlig. Ligger och skräpar i en låda nu. Ska man ha mobil med sig så stoppa den i en ficka eller fäst på armen. Att ha saker i händerna
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 10:59Själv kör jag med en Ipod shuffel vilken jag är grymt nöjd med! Mobilen vill jag inte ha med mig... skönt att få vara HELT ifred ett tag...!
Själv kör jag med en Ipod shuffel vilken jag är grymt nöjd med! Mobilen vill jag inte ha med mig... skönt att få vara HELT ifred ett tag...!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 19:42Jag fick en mp3 spelare i present när jag fyllde år
Jag fick en mp3 spelare i present när jag fyllde år
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:02Har en ipod shuffle, men den har dött ett par gånger när jag varit ute och sprungit. Vet inte om det är att jag svettas för mycket (har haft den vid halslinningen). En gång dog den när det regnade och jag sprang. Har kommit igång efter att jag har laddat
Har en ipod shuffle, men den har dött ett par gånger när jag varit ute och sprungit. Vet inte om det är att jag svettas för mycket (har haft den vid halslinningen). En gång dog den när det regnade och jag sprang. Har kommit igång efter att jag har laddat
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 23:43Du kanske ska skaffa det här? http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=733120&product_id=1145678
Du kanske ska skaffa det här? http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=733120&product_id=1145678
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 00:18En shuffle överlever lätt lite väta.
Men kan det vara så att du kört batteriet helt slut allt för många gånger? Med helt slut menar jag att iPoden stänger ner sej själv. Sånt är döden i grytan för batterierna och kapar många procent i kapacitet varje gång
En shuffle överlever lätt lite väta.
Men kan det vara så att du kört batteriet helt slut allt för många gånger? Med helt slut menar jag att iPoden stänger ner sej själv. Sånt är döden i grytan för batterierna och kapar många procent i kapacitet varje gång
Quote from Fredric Lagerström on 10 September 2008, 08:28Ja sådana siliconpack du hänvisar till Jim är bra. Dock får man ta ut och "vädra" spelaren ibland. Fukten stängs inne har jag märkt. Jag har sprungit, cyklat och dammsugit med min spelare i ett halvår nu och tack vare siliconomslaget ser den fortfarande h
Ja sådana siliconpack du hänvisar till Jim är bra. Dock får man ta ut och "vädra" spelaren ibland. Fukten stängs inne har jag märkt. Jag har sprungit, cyklat och dammsugit med min spelare i ett halvår nu och tack vare siliconomslaget ser den fortfarande h
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 09:00Jag kör på en mp3-spelare från Sony (kommer inte ihåg namnet på meodellen, orkar inte googla...)
Sitter i en hållare runt armen och är speciellt framtagen för löpning. Fungerar riktigt bra.
Stegräknare mm i den.
Jag kör på en mp3-spelare från Sony (kommer inte ihåg namnet på meodellen, orkar inte googla...)
Sitter i en hållare runt armen och är speciellt framtagen för löpning. Fungerar riktigt bra.
Stegräknare mm i den.