Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 21:36@Christer - nä, egentligen är det ingen match för mig...det är bara det att jag fick en sån otrolig knäpp på näsan förra veckan då jag glatt drog i väg på mina 2 mil...blev såååå snopen när jag började må så dåligt.
Men ok, äter som "vanligt" och tar med
@Christer - nä, egentligen är det ingen match för mig...det är bara det att jag fick en sån otrolig knäpp på näsan förra veckan då jag glatt drog i väg på mina 2 mil...blev såååå snopen när jag började må så dåligt.
Men ok, äter som "vanligt" och tar med
Quote from Elias Engqvist on 30 January 2011, 21:38Väntar på rapport med spänning 🙂
Väntar på rapport med spänning 🙂
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 22:44Drick inte för mycket bara, själv blir jag lätt illamående av mycket vätska. hade jag druckit 1 liter timmarna före hade jag definitivt behövt stanna en gång eller två i skogen.
Man tar slut för att man springer för fort i förhållande till sin kapacitet.
Drick inte för mycket bara, själv blir jag lätt illamående av mycket vätska. hade jag druckit 1 liter timmarna före hade jag definitivt behövt stanna en gång eller två i skogen.
Man tar slut för att man springer för fort i förhållande till sin kapacitet.
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 08:15Oj, det var inte meningen att sprida vilseledande information!
Lite O T: Myten om att kaffe är vätskedrivande har jag (eller snarare min blåsa) trott på i alla år. Googlade lite och hittade istället artiklar om hur kaffe innan marathonlopp förbättrade re
Oj, det var inte meningen att sprida vilseledande information!
Lite O T: Myten om att kaffe är vätskedrivande har jag (eller snarare min blåsa) trott på i alla år. Googlade lite och hittade istället artiklar om hur kaffe innan marathonlopp förbättrade re
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 08:33Själv är jag bedrövligt dålig med matintaget innan träning.
I lördags blev 22.3 km i Skatås och jag åt lite risgrynsgröt och en crisp med ost. Det gick hur bra som helst.
Fast jag funderar om det hade gått ännu bättre med en stabil frukost.Överhuvudta
Själv är jag bedrövligt dålig med matintaget innan träning.
I lördags blev 22.3 km i Skatås och jag åt lite risgrynsgröt och en crisp med ost. Det gick hur bra som helst.
Fast jag funderar om det hade gått ännu bättre med en stabil frukost.
Överhuvudta
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 09:50Madde,
Tyvärr ger det väl vad jag förstått störst effekt om man först avstår kaffet ett tag så det är inget alternativ för min del...
Madde,
Tyvärr ger det väl vad jag förstått störst effekt om man först avstår kaffet ett tag så det är inget alternativ för min del...
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 13:20Precis NU står Anna nånstans med löparskorna på och trampar nervöst i väntan på att dra iväg. Lycko! Själv sitter man på kontor och häckar och längtar ut
Precis NU står Anna nånstans med löparskorna på och trampar nervöst i väntan på att dra iväg. Lycko! Själv sitter man på kontor och häckar och längtar ut
Quote from Susan Hartley on 31 January 2011, 13:39😀 Precis vad jag tänkte på Peter. Vi får hoppas att Anna är fylld med mycket energi och att rundan blir njutbar. Även jag är lite avundsjuk faktiskt.
😀 Precis vad jag tänkte på Peter. Vi får hoppas att Anna är fylld med mycket energi och att rundan blir njutbar. Även jag är lite avundsjuk faktiskt.
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 15:09Fast som tråden antyder är hon ju lite oroad så här inför, och sånt tar ju bort mys-pys faktorn en hel del. Hoppas det blir en positiv rapport här under eftermiddagen så kommer iaf. nästa långkörare bli till en sann njutning (t+)
Fast som tråden antyder är hon ju lite oroad så här inför, och sånt tar ju bort mys-pys faktorn en hel del. Hoppas det blir en positiv rapport här under eftermiddagen så kommer iaf. nästa långkörare bli till en sann njutning (t+)
Quote from Elias Engqvist on 31 January 2011, 15:51Solen sken ju! Jag var tvungen att springa 15km på band idag - ute är ju bonus!
Solen sken ju! Jag var tvungen att springa 15km på band idag - ute är ju bonus!