Quote from Guest on 24 July 2007, 00:02Ta tiden när ni springer 10 km och så lägger ni in resultatet här. Själv tänkte jag ta min tid varje söndag. Nu senast sprang jag på tiden 44:11.
Ta tiden när ni springer 10 km och så lägger ni in resultatet här. Själv tänkte jag ta min tid varje söndag. Nu senast sprang jag på tiden 44:11.
Quote from Ida Wilhelmson on 24 July 2007, 00:12Strömstadmilen för tre veckor sedan (med uppladdningen fyra timmars sömn och vin kvällen innan...=)): 47:20.
Strömstadmilen för tre veckor sedan (med uppladdningen fyra timmars sömn och vin kvällen innan...=)): 47:20.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 00:16Jag sprang milen för första gången idag. På 74 min. Inte snabbt, men jag är ny på så lång distans, och är glad att jag klarade det. Nästa mål: att komma under en timma.
Jag sprang milen för första gången idag. På 74 min. Inte snabbt, men jag är ny på så lång distans, och är glad att jag klarade det. Nästa mål: att komma under en timma.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 02:05Mitt personbästa på milen ligger just nu på 69:19 men det ska bli bättre. Lovar 🙂
Mitt personbästa på milen ligger just nu på 69:19 men det ska bli bättre. Lovar 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 07:25Senast 10km gick på 52:58. Haft lite uppehåll sedan dess och började förra vecka på ny satsning. Målet är i år att kommer ner till 46-47.
Trelleborgsloppet 25 aug blir antagligen nästa milen för mig.
Senast 10km gick på 52:58. Haft lite uppehåll sedan dess och började förra vecka på ny satsning. Målet är i år att kommer ner till 46-47.
Trelleborgsloppet 25 aug blir antagligen nästa milen för mig.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 07:48Mitt personbästa på milen (ett par veckor sedan) ligger på 52 minuter. Vill ner under 50 minuter!
Mitt personbästa på milen (ett par veckor sedan) ligger på 52 minuter. Vill ner under 50 minuter!
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 07:56KUL! Jag sprang milen för första gången igår (försöker öka ett pass/vecka med 10 % och har hållt på ett tag nu ;)) och sprang på 64 min! 😀
KUL! Jag sprang milen för första gången igår (försöker öka ett pass/vecka med 10 % och har hållt på ett tag nu ;)) och sprang på 64 min! 😀
Quote from Jonas Bäckstrand on 24 July 2007, 08:39Senaste milen (Malmö Swedbank) sprang jag på 47.15 och det är nog mitt världsrekord.
----------------------------
http://blogg.piggelina.se
Senaste milen (Malmö Swedbank) sprang jag på 47.15 och det är nog mitt världsrekord.
----------------------------
http://blogg.piggelina.se
Quote from Christina Widén on 24 July 2007, 10:02Jag sprang milen på 57 min förra veckan, det är mitt rekord.
Jag sprang milen på 57 min förra veckan, det är mitt rekord.
Quote from Alva Nordin on 24 July 2007, 10:29Jag har sprungit milen på 50 minuter, var några veckor sedan, men sedan dess har jag haft en inflammation i en tå och varken kunnat gå eller springa. Nu har jag börjat promenera igen men det tar nog ett tag innan jag springer milen igen och då kommer det
Jag har sprungit milen på 50 minuter, var några veckor sedan, men sedan dess har jag haft en inflammation i en tå och varken kunnat gå eller springa. Nu har jag börjat promenera igen men det tar nog ett tag innan jag springer milen igen och då kommer det