Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSka vi börja "Klocka" en-milaren
You need to log in to create posts and topics.

Ta tiden när ni springer 10 km och så lägger ni in resultatet här. Själv tänkte jag ta min tid varje söndag. Nu senast sprang jag på tiden 44:11.

Strömstadmilen för tre veckor sedan (med uppladdningen fyra timmars sömn och vin kvällen innan...=)): 47:20.

Jag sprang milen för första gången idag. På 74 min. Inte snabbt, men jag är ny på så lång distans, och är glad att jag klarade det. Nästa mål: att komma under en timma.

Mitt personbästa på milen ligger just nu på 69:19 men det ska bli bättre. Lovar 🙂

Senast 10km gick på 52:58. Haft lite uppehåll sedan dess och började förra vecka på ny satsning. Målet är i år att kommer ner till 46-47.
Trelleborgsloppet 25 aug blir antagligen nästa milen för mig.

Mitt personbästa på milen (ett par veckor sedan) ligger på 52 minuter. Vill ner under 50 minuter!

KUL! Jag sprang milen för första gången igår (försöker öka ett pass/vecka med 10 % och har hållt på ett tag nu ;)) och sprang på 64 min! 😀

Senaste milen (Malmö Swedbank) sprang jag på 47.15 och det är nog mitt världsrekord.

----------------------------
http://blogg.piggelina.se

Jag sprang milen på 57 min förra veckan, det är mitt rekord.

Jag har sprungit milen på 50 minuter, var några veckor sedan, men sedan dess har jag haft en inflammation i en tå och varken kunnat gå eller springa. Nu har jag börjat promenera igen men det tar nog ett tag innan jag springer milen igen och då kommer det