Quote from Guest on 26 May 2010, 09:19Vore intressant med en liten ovetenskaplig poll: vilka av er tänkte löpa Stockholm Marathon i år men får ställa in pga skada? Vilken skada? Vilka är fortfarande skadefria trots seriös träning.
Tittar man runt bland marathonbloggare så verkar det nästan v
Vore intressant med en liten ovetenskaplig poll: vilka av er tänkte löpa Stockholm Marathon i år men får ställa in pga skada? Vilken skada? Vilka är fortfarande skadefria trots seriös träning.
Tittar man runt bland marathonbloggare så verkar det nästan v
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:29Hälsan tiger still?
Hälsan tiger still?
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:30Eller skammens tystnad 🙂
Eller skammens tystnad 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:36Touché 🙂
Jag har iaf turen att inte vara skadad 🙂
Touché 🙂
Jag har iaf turen att inte vara skadad 🙂
Quote from Therese Linner on 26 May 2010, 10:33Har du någonsin stått på en startlinje där löparna säger att de mår topp, har tränat på topp och inte har en enda känning? Det har inte jag... (#)
Har du någonsin stått på en startlinje där löparna säger att de mår topp, har tränat på topp och inte har en enda känning? Det har inte jag... (#)
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 10:35Men det måste ju bero på rädsla, att om det går åt fanders så måste det finnas en orsak..?
Men det måste ju bero på rädsla, att om det går åt fanders så måste det finnas en orsak..?
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 10:49Roterat vänsterben som ger smärta i knäet. Inställt men kommer igen 2013, dåsom jubilar. 30 år sedan första SM.
Roterat vänsterben som ger smärta i knäet. Inställt men kommer igen 2013, dåsom jubilar. 30 år sedan första SM.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 11:09Knäna strular. DNS. 🙁
Knäna strular. DNS. 🙁
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 11:15Är än så länge hel och frisk. Bävar för att vricka foten eller få någon eländig förkylning nu.
Är än så länge hel och frisk. Bävar för att vricka foten eller få någon eländig förkylning nu.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 11:19Nu väntar jag bara på vad-skadorna. Och stressfrakturerna inte att förglömma.
Nu väntar jag bara på vad-skadorna. Och stressfrakturerna inte att förglömma.