Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkadade maralöpare
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror fortfarande på att skavsåren ska hinna läka. Kommer till start!

Men det vore väl konstigt om folk inte skulle mörka formen? Det är väl precis som när man gick i skolan och alla "skröt" om hur LITE de hunnit plugga till proven.

Ska springa men känner att det är någon sorts skada på gång. Så nu blir det vila och nya formgjutna sulor ska hämtas i morgon. Tur att målsättningen inför första marathon inte är värre än att jag är nöjd med att jogga in under 4 h

Tveksam om skavsår räknas som en godtagbar skada för att inte starta (H)
Möjligen riktig köttiga bautasår.

Det sägs ju att det finns ingenstans där man kan hitta så många som påstår att dom mår dåligt som på startlinjen till ett marathon. Man behöver ju nåt att skylla på efteråt!

Jag har klarat mig undan skador men inte sjukdom. Tyngsta maran var i Stockholm 2007, då var jag magsjuk kvällen innan loppet och var inställd på att inte starta. Mådde okej på lördagen och tog mig till starten och tog mig runt i den 30 gradiga värmen...

Någon som behöver startlapp till SM2010

Jag anmälde mig till det här loppet samma vecka jag fått veta att min hudcancer skickat iväg metastaser ut lite varstans i kroppen. Hade visserligen tänkt springa tidigare men nu jävlar skulle cancern få sig en omgång. Så tänkte jag. Nåväl nu var det inte

Förutom förkylning senaste 10 dagarna, är jag i toppform. Hoppas på start 5 juni. Du då?

mvh d

Jag dras som vanligt med min kroniska hjärnskada. Utan den skulle jag aldrig ställa upp i så många marathon- och ultratävlingar.

@Christer: Och ingenstans kan man hitta så många som faktiskt mår riktigt illa som i målfållan till samma lopp några timmar senare... 😉