Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 22:16Jag tillhör dom som ställer in. Fast jag inte är skadad.
Tvärt om är i bästa toppform någonsin, dessutom så är ju även tågresan betald och hotellet bokat.Anledningen är att jag har bestämt mig för att sattsa seriöst på Broloppet och slå Pers: på ½maran.
Jag tillhör dom som ställer in. Fast jag inte är skadad.
Tvärt om är i bästa toppform någonsin, dessutom så är ju även tågresan betald och hotellet bokat.
Anledningen är att jag har bestämt mig för att sattsa seriöst på Broloppet och slå Pers: på ½maran.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 22:21Tänk att det är det csaba.
Vi är flera som persat veckan efter på en kortare sträcka.
Mitt marathonpers kom veckan efter ett 100K lopp.
½-maraperset 2 veckor efter ett marathonlopp.Csaba.
Har man ett längre lopp strax innan blir ju ett kortare lite b
Tänk att det är det csaba.
Vi är flera som persat veckan efter på en kortare sträcka.
Mitt marathonpers kom veckan efter ett 100K lopp.
½-maraperset 2 veckor efter ett marathonlopp.
Csaba.
Har man ett längre lopp strax innan blir ju ett kortare lite b
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 22:37Tack K-G.
Jag fick ju ta ett titt i mitt träningsdagbok och helgen efter en mara så orkar jag faktist knapt springa 5-6km. Två veckor däremot så har jag slått Pers: på milen (så mitt återhämtning verkar ligga kring 1½vecka). 😉
Sen är det ju mycket mer a
Tack K-G.
Jag fick ju ta ett titt i mitt träningsdagbok och helgen efter en mara så orkar jag faktist knapt springa 5-6km. Två veckor däremot så har jag slått Pers: på milen (så mitt återhämtning verkar ligga kring 1½vecka). 😉
Sen är det ju mycket mer a
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 13:21Nacken axeln och kanske hela ryggen är paj sedan förra årets mara. Till er därute: spring inte om ni inte är fullt friska.
Nacken axeln och kanske hela ryggen är paj sedan förra årets mara. Till er därute: spring inte om ni inte är fullt friska.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 17:06Jag är inte skadad - inte minsta ont någonstans.
Inte så farttränad för min hälsa har inte varit på topp senaste året - men distans har jag gnuggat så en fin grundträning har jag 🙂
Om det blir en start på lördag återstår att se 🙁
Mina blod- och jär
Jag är inte skadad - inte minsta ont någonstans.
Inte så farttränad för min hälsa har inte varit på topp senaste året - men distans har jag gnuggat så en fin grundträning har jag 🙂
Om det blir en start på lördag återstår att se 🙁
Mina blod- och jär
Quote from Catharina Brattlin on 1 June 2010, 17:17Förlåt, för att jag lägger mig i, då jag inte kan sälla mig till Er marathonlöpare...
Men Marie, menar Du att Du har tappat 55 g hemoglobin/l på fyra veckor?? Blöder Du nånstans? Som jämförelse kan jag säga att varje påse blod vid en blodtransfusion ger
Förlåt, för att jag lägger mig i, då jag inte kan sälla mig till Er marathonlöpare...
Men Marie, menar Du att Du har tappat 55 g hemoglobin/l på fyra veckor?? Blöder Du nånstans? Som jämförelse kan jag säga att varje påse blod vid en blodtransfusion ger
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 17:19Marie, du kan ta det som ett långpass på 5:50. Då får du upplevelsen, medalj och finisher-t-shirt. Dessutom betyder det mycket för självkänslan att man har en obruten svit Stockhomsmaror. Tiden är egentligen inte så viktig i det sammanhanget.
Marie, du kan ta det som ett långpass på 5:50. Då får du upplevelsen, medalj och finisher-t-shirt. Dessutom betyder det mycket för självkänslan att man har en obruten svit Stockhomsmaror. Tiden är egentligen inte så viktig i det sammanhanget.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 17:35@Sylvia jag ska utredas om tre veckor - men jag blöder inte som jag kan se i allafall.
Jag har hypoteoros, men de värdena är bra för första gången sedan augusti.
Mina blod- och järnvärden behandlades under hösten/vintern till en acceptabel nivå.Men nu ä
@Sylvia jag ska utredas om tre veckor - men jag blöder inte som jag kan se i allafall.
Jag har hypoteoros, men de värdena är bra för första gången sedan augusti.
Mina blod- och järnvärden behandlades under hösten/vintern till en acceptabel nivå.
Men nu ä
Quote from Catharina Brattlin on 1 June 2010, 17:50Aha, OK. Ja, det kan ju ta tid att bygga upp depåerna igen, även om jag nog tycker att det var en lite väl snabb sänkning av hb:t.
Bra att Du ska utredas iaf. Antar att de kommer att kolla mag-tarmkanalen också?
Lycka iaf till, vilket Du än väljer att
Aha, OK. Ja, det kan ju ta tid att bygga upp depåerna igen, även om jag nog tycker att det var en lite väl snabb sänkning av hb:t.
Bra att Du ska utredas iaf. Antar att de kommer att kolla mag-tarmkanalen också?
Lycka iaf till, vilket Du än väljer att
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:09Räcker upp handen Stress/utmattningsfraktur här.
Kommer missa maran, är väl måttligt kul, men kommer förmodligen också missa Jättelångt, vilket är mycket tråkigare, och i värsta fall missar jag Hornstull-Järna vilket inte är nåt mindre än en katastrof.
Räcker upp handen Stress/utmattningsfraktur här.
Kommer missa maran, är väl måttligt kul, men kommer förmodligen också missa Jättelångt, vilket är mycket tråkigare, och i värsta fall missar jag Hornstull-Järna vilket inte är nåt mindre än en katastrof.