Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 09:34Vet inte om jag ska starta eller inte starta - hälarna inte helt ok, har haft lite småproblem en längre tid men de känns bättre nu. Känns synd att missa loppet - kanske kan man jogga runt första varvet för att få känna på stämningen? Eller är det bara ner
Vet inte om jag ska starta eller inte starta - hälarna inte helt ok, har haft lite småproblem en längre tid men de känns bättre nu. Känns synd att missa loppet - kanske kan man jogga runt första varvet för att få känna på stämningen? Eller är det bara ner
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 10:47Hypokondin är nu hyperaktiverad. Jag känner av alla möjliga varningssignaler som jag inbillar mig kommer att bryta ut i fullfjädrad förkylning, maginfluensa, mul- och klövsjuka, mjältbrand och, värst av allt, skoskav.
I går trodde jag även att vänsterben
Hypokondin är nu hyperaktiverad. Jag känner av alla möjliga varningssignaler som jag inbillar mig kommer att bryta ut i fullfjädrad förkylning, maginfluensa, mul- och klövsjuka, mjältbrand och, värst av allt, skoskav.
I går trodde jag även att vänsterben
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 10:54Hypokondrin är aktiverad här också. Ont i vänster baksida lår, ont nedanför höger knä, ont i vänster axel och upp längs halsen, ont vid höger stortå, förkylningskänningar, magsjuka i grannhuset etc
Framför allt tror jag det vore smart att markera den här
Hypokondrin är aktiverad här också. Ont i vänster baksida lår, ont nedanför höger knä, ont i vänster axel och upp längs halsen, ont vid höger stortå, förkylningskänningar, magsjuka i grannhuset etc
Framför allt tror jag det vore smart att markera den här
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 11:17Jag ska sluta kalla mig själv hypofobiker, ni finns ju samlade här allihopa 😉 Ha det riktigt härligt på lördag ni som startar vare sig det är inbillning eller inte!
Jag ska sluta kalla mig själv hypofobiker, ni finns ju samlade här allihopa 😉 Ha det riktigt härligt på lördag ni som startar vare sig det är inbillning eller inte!
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 11:51Underbart Thomas!!!! Jag får säga till dig med glimten i ögat som mina arbetskamrater säger till mig: (med Göteborsk dialekt)
- Det ä inget fel på dig, möjligen lite sjuk i huvet!!!! 😀
Underbart Thomas!!!! Jag får säga till dig med glimten i ögat som mina arbetskamrater säger till mig: (med Göteborsk dialekt)
- Det ä inget fel på dig, möjligen lite sjuk i huvet!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 13:46Christel - jag har packat ner solskyddsfakor 30 för ansiket och 50+ för resten. Jag får inte heller vara i solen (pga immunosupprimerande medicin) och tycker det är svårt att undvika som löpare. Hur gör du? Jag väntar ivrigt på att Nike ska lansera "sprin
Christel - jag har packat ner solskyddsfakor 30 för ansiket och 50+ för resten. Jag får inte heller vara i solen (pga immunosupprimerande medicin) och tycker det är svårt att undvika som löpare. Hur gör du? Jag väntar ivrigt på att Nike ska lansera "sprin
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 13:52Hurra! Det har dykt upp lite moln nu. Och temperaturen har sjunkit. 😀 (t+)
Hurra! Det har dykt upp lite moln nu. Och temperaturen har sjunkit. 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 13:53yr.no säger skyet coh 17 grader - yes!
yr.no säger skyet coh 17 grader - yes!
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 13:58Foreca:
19 grader
Halvklart och uppehåll
Sannolikhet för nederbörd: 5%
Fuktighet: 33%http://foreca.se/Sweden/Stockholm?details=20100605
SMHI:
18 grader
Halvklart och uppehåll
Luftfuktighet: 38 %http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/fiveDays
Foreca:
19 grader
Halvklart och uppehåll
Sannolikhet för nederbörd: 5%
Fuktighet: 33%
http://foreca.se/Sweden/Stockholm?details=20100605
SMHI:
18 grader
Halvklart och uppehåll
Luftfuktighet: 38 %
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 14:17Angående vädret säger jag så här: Det blir vad det blir, det är inte mycket att göra åt saken. 😀 Det enda viktiga är väl att jag vet på förmiddagen på lördag hur mycket kläder jag ska ta på mig... 😉
Angående vädret säger jag så här: Det blir vad det blir, det är inte mycket att göra åt saken. 😀 Det enda viktiga är väl att jag vet på förmiddagen på lördag hur mycket kläder jag ska ta på mig... 😉