Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkadade maralöpare
You need to log in to create posts and topics.

Vet inte om jag ska starta eller inte starta - hälarna inte helt ok, har haft lite småproblem en längre tid men de känns bättre nu. Känns synd att missa loppet - kanske kan man jogga runt första varvet för att få känna på stämningen? Eller är det bara ner

Hypokondin är nu hyperaktiverad. Jag känner av alla möjliga varningssignaler som jag inbillar mig kommer att bryta ut i fullfjädrad förkylning, maginfluensa, mul- och klövsjuka, mjältbrand och, värst av allt, skoskav.

I går trodde jag även att vänsterben

Hypokondrin är aktiverad här också. Ont i vänster baksida lår, ont nedanför höger knä, ont i vänster axel och upp längs halsen, ont vid höger stortå, förkylningskänningar, magsjuka i grannhuset etc

Framför allt tror jag det vore smart att markera den här

Jag ska sluta kalla mig själv hypofobiker, ni finns ju samlade här allihopa 😉 Ha det riktigt härligt på lördag ni som startar vare sig det är inbillning eller inte!

Underbart Thomas!!!! Jag får säga till dig med glimten i ögat som mina arbetskamrater säger till mig: (med Göteborsk dialekt)
- Det ä inget fel på dig, möjligen lite sjuk i huvet!!!! 😀

Christel - jag har packat ner solskyddsfakor 30 för ansiket och 50+ för resten. Jag får inte heller vara i solen (pga immunosupprimerande medicin) och tycker det är svårt att undvika som löpare. Hur gör du? Jag väntar ivrigt på att Nike ska lansera "sprin

Hurra! Det har dykt upp lite moln nu. Och temperaturen har sjunkit. 😀 (t+)

yr.no säger skyet coh 17 grader - yes!

Foreca:
19 grader
Halvklart och uppehåll
Sannolikhet för nederbörd: 5%
Fuktighet: 33%

http://foreca.se/Sweden/Stockholm?details=20100605

SMHI:
18 grader
Halvklart och uppehåll
Luftfuktighet: 38 %

http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/fiveDays

Angående vädret säger jag så här: Det blir vad det blir, det är inte mycket att göra åt saken. 😀 Det enda viktiga är väl att jag vet på förmiddagen på lördag hur mycket kläder jag ska ta på mig... 😉