Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkadade maralöpare
You need to log in to create posts and topics.

Elin - Bra inställning, men det är bara så jäkla surt när man tränat i 4,5 månader för ett marathon och det är 30 grader och sol när det gäller. Jag glömmer aldrig 2007...

Vad man har på sig på tävling vet man åratal innan. Kortisar och tävlingslinne! 🙂

Ja jag köpte faktiskt mitt första par kortbyxor häromdagen och jag måste erkänna att de är mycket svala och sköna att springa i. Däremot vet jag inte om jag känner mig helt bekväm med att visa upp benen så pass mycket men hellre det än värmeslag. 😀

Fler

>Flera år i förväg anade jag föga att jag skulle stå på startlinjen för ett maraton.

Sånt känner man på sig! 😉

Jag har helst kortbrallor när jag tävlar men just på maran så är det tyvärr korta tights som gäller för att slippa blödande lår.

Haha, nej sånt känner man inte på sig när man ligger i soffan och trycker i sig chips och ser på TV. Det finns nog inte en kotte som kände mig för ett par år sedan som ens i sina vildaste fantasier skulle kunna tänka sig att jag skulle få för mig att spri

Jenny: Jag tycker du ska vända på steken 50 i ansiktet och 30 på kroppen. Min opartiske hudläkare rek. Vichy:s produkter som finns på apoteket. Burka....nja.....

Stina F...starta för faan.!!!!??...Du kommer att ha fått en av dina mest otroliga upplevelser efter/under lördagen...Håll lite tempo första varvet å sen kan du ju gå det andra....Kom igen nu..!?

Tomas Ä...hahahahaha....exakt så ska det låta i ett omklädn

Kjell: Tackar och bockar! 😀

Tack Kjell! Självklart är jag mycket stolt för att mina ben springer så pass långt som de gör och självklart kommer jag inte några fåniga komplex hindra mig från att ha byxor som matchar väderleken på lördag, jag är bara ovan att springa i något som inte

Hello! My name is Andrew and I am an American student in Helsinki who has made a last minute decision to run the Stockholm Marathon. Do you know if there will be registration the morning of the race? If not, do you know any injured runners who would pa