Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkadade maralöpare
You need to log in to create posts and topics.

Ruskigt nära stuka till ena foten under dagens pass, trampade snett men han reagera innan det var för sent. Och så kittlar det lite i halsen. Allt för att öka spänningen...

Men Micke-Backis då......!!??? Det där borde ju ha varit min kommentar....hehehe. Jag ger den fyra poäng av tio....grattis!?

En blygsam undran.

Vad betyder hjärnskada? (#)

Var nu bara lugn K-G så ska vi gå igenom dom här begreppen nästa gång vi ses...!!? Det finns ingen som hatar dig och det där med världskonspirationen mot dig kanske inte är helt riktigt. Nu ska du bara tänka positivt på träning å jogging å så och allt kom

Jag har en stooor blåsa på tungan men är annars oskadad. Det blir start (ta i trä!) för mig.

Som vanligt tvivlar jag dock på formen. Har jag verkligen lyckats träna ett helt år och inte bli ett dugg snabbare????

Blåsan på tungan har nu utvecklat sig till en lätt förkylning. 🙁

Dessutom fick jag reda på att det just nu går vattkoppor på dotterns dagis. Jag äter immunosupprimerande medicin och ska akta mig för vattkoppor enligt doktorn. Så nu blir det till att fö

Jag har en ganska svår släng av hypokondri just nu. Får hoppas att det stannar vid det, för såvitt jag vet är det inte farligt att springa med hypokondri. På fjärde milen lär den dessutom konkurreras ut av alldeles äkta smärta, så då är allt bra.

Hoppas

Träningen flöt på fint fram till för en månad sedan då jag fick känning i utsidan höften och har fått avstå helt från löpning. Skulle börja träna den här veckan men en magbacill har satt stopp för det. Siktar på några pass sista veckan och så chansar jag

Mätte mitt hb osv i samband med ett VO2Max test och fick veta att det störtdykt (ner från ~160 till 118). Hoppas 1500% RDI av järn samt de 2 lättare veckorna fram till maran kan styra det hela åt rätt håll. Får jag bara upp det lite så skulle jag få samma

@christel. Härligt inlägg. inspirerande, skulle jag råka ut för lite cancer så hoppas jag att jag kan höra av mig för lite coaching.

@Mickael. Detta var den 2:a tråden jag gick in på idag och återigen får det bli en...hahahahahahahah 😀