Quote from Guest on 2 December 2010, 14:28Någon som vet hur löparspåren i Skatås ser ut nu? Isigt och ogästvänligt?
Någon som vet hur löparspåren i Skatås ser ut nu? Isigt och ogästvänligt?
Quote from ellen olsson on 2 December 2010, 14:38De brukar vräka ut grus så fort de ser en snöflinga...
De brukar vräka ut grus så fort de ser en snöflinga...
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 14:588:an och runt lilla delsjön är packad snö och grus. Fungerar ypperligt att springa på.
8:an och runt lilla delsjön är packad snö och grus. Fungerar ypperligt att springa på.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 15:09I lördags.
Milen var hyfsad, packad snö med några inslag av halt.
I lördags.
Milen var hyfsad, packad snö med några inslag av halt.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 15:18Jag sprang milen på vinterutmaningen i söndags, helt Ok, men i princip snötäckt.
Jag sprang milen på vinterutmaningen i söndags, helt Ok, men i princip snötäckt.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 15:59Tack vare att min fartvind hade blåst bort all jobbig snö 😉
Tack vare att min fartvind hade blåst bort all jobbig snö 😉
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:09Sprang runt delsjöarna i söndags ,milen i tisdags och åttan idag! Tycker att att det fungerar bra i mina vanliga skor. Åttan var rejält grusad.
Sprang runt delsjöarna i söndags ,milen i tisdags och åttan idag! Tycker att att det fungerar bra i mina vanliga skor. Åttan var rejält grusad.
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 19:47Hur ser du i Skatås?
Går det att ta sig runt milen?
Är det isfritt på 8:an?
Hur ser du i Skatås?
Går det att ta sig runt milen?
Är det isfritt på 8:an?
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 20:11Jag sprang åttan med en vän i kväll,perfekt underlag,bra fäste med vanliga löparskor! Men hon sprang milen i tisdags och tyckte att den var lite väl knölig att springa!
Jag sprang åttan med en vän i kväll,perfekt underlag,bra fäste med vanliga löparskor! Men hon sprang milen i tisdags och tyckte att den var lite väl knölig att springa!
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 22:19Bump
Någon som har testat efter Torsdagsregnet?
Bump
Någon som har testat efter Torsdagsregnet?