Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 18:07på toppen efter 2½, så blir det smalt vid vänstersväng vid en sten. Skidåkarna har snedat in på löpspåret.
Efter bron vid 7½ är det smalt i ca 20 meter.
Sprang på vänster sida om skidspåret. Dock var det svårt få plats med löpare och skidåkare bredvid v
på toppen efter 2½, så blir det smalt vid vänstersväng vid en sten. Skidåkarna har snedat in på löpspåret.
Efter bron vid 7½ är det smalt i ca 20 meter.
Sprang på vänster sida om skidspåret. Dock var det svårt få plats med löpare och skidåkare bredvid v
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 08:28Tänkte springa 8:an i Skatås ikväll, någon vet hur den ser ut?
Tack!!
Tänkte springa 8:an i Skatås ikväll, någon vet hur den ser ut?
Tack!!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 08:33Underlaget förändrades inte nämnvärt av det senaste tövädret, utan har varit lättsprunget med vanliga skor, undantaget någon enstaka hal fläck. För stunden visar termometern nära nollan, så jag misstänker att det kan förändras under dagen.
Underlaget förändrades inte nämnvärt av det senaste tövädret, utan har varit lättsprunget med vanliga skor, undantaget någon enstaka hal fläck. För stunden visar termometern nära nollan, så jag misstänker att det kan förändras under dagen.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 08:378:an är okej, åtminstone var den det igårkväll. De grusar ju den rätt friskt.
Tyckte inte det var halt nånstans, men det släpper nog ioförsig lite om du tänkt dig intervaller. Däremot är det ju hårt som fasen men det är det ju överallt nuförtiden
8:an är okej, åtminstone var den det igårkväll. De grusar ju den rätt friskt.
Tyckte inte det var halt nånstans, men det släpper nog ioförsig lite om du tänkt dig intervaller. Däremot är det ju hårt som fasen men det är det ju överallt nuförtiden
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 08:48Det blev en del snö i natt, men det är vardag så dom kan hinna fixa detta.
Det blev en del snö i natt, men det är vardag så dom kan hinna fixa detta.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 08:55Det låter ju toppen, tänkte mig två varv på 8:an så det där riktiga fästet för intervaller behövs inte.
Det låter ju toppen, tänkte mig två varv på 8:an så det där riktiga fästet för intervaller behövs inte.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 15:23Sprang 8:an idag
Den är skrapad okej i mitten, mjukare på sidorna och vid ojämnheterna.
Helt okej att springa om man tittar på banan.
Sprang 8:an idag
Den är skrapad okej i mitten, mjukare på sidorna och vid ojämnheterna.
Helt okej att springa om man tittar på banan.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 15:59Hej, någon som sprungit 8:an i Skatås senaste dagarna? Är det rent i spåret?
Hej, någon som sprungit 8:an i Skatås senaste dagarna? Är det rent i spåret?
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 17:04I söndags var det is men mycket väl grusat på åttan.
I söndags var det is men mycket väl grusat på åttan.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 19:16Tvivlar starkt att den är isfri, sprang 8:an i söndags.
Tvivlar starkt att den är isfri, sprang 8:an i söndags.