Quote from Guest on 15 January 2008, 14:37Ni som sprungit denna härliga slinga i Göteborg får gärna skriva ner Årsbästa och Personbästa i denna tråd. Kanske framtida mål om man har ett sånt
Ni andra kan glatt följa utvecklingen, markera tråden som ointressant, eller varför inte knäcka den under
Ni som sprungit denna härliga slinga i Göteborg får gärna skriva ner Årsbästa och Personbästa i denna tråd. Kanske framtida mål om man har ett sånt
Ni andra kan glatt följa utvecklingen, markera tråden som ointressant, eller varför inte knäcka den under
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 14:47ÅB 44.19 (första delen av mitt långpass i söndags)
PB 44.19 (trodde jag sprungit den lite snabbare 2007, men hittar inget i gömmorna)Angående längden kan sägas att den är nääästan 10 km, saknas väl 50-100m enligt min bedömning.(många GPS mätningar, samt
ÅB 44.19 (första delen av mitt långpass i söndags)
PB 44.19 (trodde jag sprungit den lite snabbare 2007, men hittar inget i gömmorna)
Angående längden kan sägas att den är nääästan 10 km, saknas väl 50-100m enligt min bedömning.(många GPS mätningar, samt
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 15:5550 blankt förra sommaren...
(Skyller på att den är ganska kuperad...)
50 blankt förra sommaren...
(Skyller på att den är ganska kuperad...)
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 15:57Banprofil från Solvikingarnas hemsida
BILD:http://www.solvikingarna.se/Solv/HTML/Gamla/banprof/skat10b.gif
Banprofil från Solvikingarnas hemsida
BILD:http://www.solvikingarna.se/Solv/HTML/Gamla/banprof/skat10b.gif
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 16:051:28 på två varv inför Lidingöloppet, ungefär samma fart på bägge varven. Snabbt stopp för lite vatten mellan varven.
Lidingöloppet klarades av på 2:19 vilket får vara helt OK för att vara första gången och med det vädret.
Nu är siktet inställt på att k
1:28 på två varv inför Lidingöloppet, ungefär samma fart på bägge varven. Snabbt stopp för lite vatten mellan varven.
Lidingöloppet klarades av på 2:19 vilket får vara helt OK för att vara första gången och med det vädret.
Nu är siktet inställt på att k
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 16:51Kul initiativ Anders. Det var många herrans år sedan jag sprang i Skatås. Gissar att det är samma mil som jag i ungdomens år fixade runt 52 min. Jag skall prova vid tillfälle när jag är hemma i Göteborg nästa gång och bidra med en "lite lugnare" tid. Blir
Kul initiativ Anders. Det var många herrans år sedan jag sprang i Skatås. Gissar att det är samma mil som jag i ungdomens år fixade runt 52 min. Jag skall prova vid tillfälle när jag är hemma i Göteborg nästa gång och bidra med en "lite lugnare" tid. Blir
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 18:32Det fixar du Niklas! Jag sprang på 2.27 på LL och fixade sedan 1.29 på GBG marathon.
Men det är dags för ett ÅB/PB på Skatåsmilen nu va?
Det fixar du Niklas! Jag sprang på 2.27 på LL och fixade sedan 1.29 på GBG marathon.
Men det är dags för ett ÅB/PB på Skatåsmilen nu va?
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 18:33Bra Harald! Du kommer säkert klara Skatåsmilen med glans även idag!
Bra Harald! Du kommer säkert klara Skatåsmilen med glans även idag!
Quote from Fredric Lagerström on 15 January 2008, 19:01Har inte sprungit skatåsmilen men gör gärna det vid tillfälle. Åttan har jag sprungit och den var ju flack och fin. Såg diagrammet här ovan och ja det var ju en del ups and downs där. Den är rejält kuperad alltså?
Har inte sprungit skatåsmilen men gör gärna det vid tillfälle. Åttan har jag sprungit och den var ju flack och fin. Såg diagrammet här ovan och ja det var ju en del ups and downs där. Den är rejält kuperad alltså?
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 19:05Ja och nej.
Visst är den kuperad, men det finns ganska mkt återhämtningstillfällen också tycker jag. Änggårdsbergen är värre i såfall, men jag gillar att kunna behålla löpsteget hyfsat.
Ja och nej.
Visst är den kuperad, men det finns ganska mkt återhämtningstillfällen också tycker jag. Änggårdsbergen är värre i såfall, men jag gillar att kunna behålla löpsteget hyfsat.