Quote from Fredric Lagerström on 16 January 2008, 10:35Jag har sökt efter bansträckningen på nätet. Såg ju profilen på Solvikingarnas sida
men hittar ingen bra karta någonstans. Någon som har en bra länk? Är Skatåsmilen bra märkt? Även om jag springer med pannlampa, hittar jag då?
Jag har sökt efter bansträckningen på nätet. Såg ju profilen på Solvikingarnas sida
men hittar ingen bra karta någonstans. Någon som har en bra länk? Är Skatåsmilen bra märkt? Även om jag springer med pannlampa, hittar jag då?
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 10:42Ha-ha! Låter som att Du skulle springa i dagsljus 😀
Då kan vi göra sällskap. Jag har också sökt på nätet efter bansträckningen men inte lyckats. Någon?
Jag åkte milen på skidor i Hindås efter höststormen i slutet av sextiotalet och körde vilse bland vind
Ha-ha! Låter som att Du skulle springa i dagsljus 😀
Då kan vi göra sällskap. Jag har också sökt på nätet efter bansträckningen men inte lyckats. Någon?
Jag åkte milen på skidor i Hindås efter höststormen i slutet av sextiotalet och körde vilse bland vind
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 10:45Den är märkt med grön markering...men bra? Jag vet inte faktiskt...jag har aldrig sprungit fel på den, inte ens första gångerna, men har heller aldrig sprungit den i mörker med lampa.
Kanske det bästa är att först testa den i dagsljus, det finns några st
Den är märkt med grön markering...men bra? Jag vet inte faktiskt...jag har aldrig sprungit fel på den, inte ens första gångerna, men har heller aldrig sprungit den i mörker med lampa.
Kanske det bästa är att först testa den i dagsljus, det finns några st
Quote from Fredric Lagerström on 16 January 2008, 10:59Ja, det låter vettigt att springa den i dagsljus, iaf första gången. Den här årstiden är ju hopplös. Vi kan gärna göra sällskap Harald! Vore perfekt med en rekogniseringstur. Jag kan nog på fm v 5, någon av dagarna tisd-fredag. Om fler är intresserade är
Ja, det låter vettigt att springa den i dagsljus, iaf första gången. Den här årstiden är ju hopplös. Vi kan gärna göra sällskap Harald! Vore perfekt med en rekogniseringstur. Jag kan nog på fm v 5, någon av dagarna tisd-fredag. Om fler är intresserade är
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 11:32Inte det bästa kanske, men jag scannade min karta och fyllde i lite 🙂
BILD:http://hem.fyristorg.com/GlansIS/Skatasmilen.JPG
Inte det bästa kanske, men jag scannade min karta och fyllde i lite 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 16 January 2008, 11:47Oj! Tack så jättemkt! Ser bra ut!
🙂
Oj! Tack så jättemkt! Ser bra ut!
🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 11:57Jag kan bara hålla med - jättebussigt Anders!
Aadu - vi provar vid tillfälle. Jag bor i Billdal men jobbar i Umeå så tiden i Göteborg varierar. V5 kan jag inte tyvärr. Men vi kan väl rapportera här hur det går. Minns jag rätt är Du runt eller strax under
Jag kan bara hålla med - jättebussigt Anders!
Aadu - vi provar vid tillfälle. Jag bor i Billdal men jobbar i Umeå så tiden i Göteborg varierar. V5 kan jag inte tyvärr. Men vi kan väl rapportera här hur det går. Minns jag rätt är Du runt eller strax under
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 12:13Aadu.
Ber om ursäkt - kollade Din träning och såg att Du inte bara är "strax under" timmen på milen. Bra! (t+) Dit har jag en bit men vi kan väl rapportera här ändå så kan jag ha ambitionen att knapra in någon minut på sikt 😀
Aadu.
Ber om ursäkt - kollade Din träning och såg att Du inte bara är "strax under" timmen på milen. Bra! (t+) Dit har jag en bit men vi kan väl rapportera här ändå så kan jag ha ambitionen att knapra in någon minut på sikt 😀
Quote from Fredric Lagerström on 16 January 2008, 12:34Jag har sparat kartan och ska försöka följa spåret. Jag tror det går fint.
Ja, Harald vi rapporterar här, det är klart! Jösses jag är 43, ingen ungdom precis.
(t+)
Jag har sparat kartan och ska försöka följa spåret. Jag tror det går fint.
Ja, Harald vi rapporterar här, det är klart! Jösses jag är 43, ingen ungdom precis.
(t+)
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 13:00Sprang på 50:51 9 juli 1999. Så det var förmodligen den gammla sträckningen. Jag har för vana att prova löparspåren runt i landet på min semester. Får försöka att planera in ny semesterresa till Göteborg.
Sprang på 50:51 9 juli 1999. Så det var förmodligen den gammla sträckningen. Jag har för vana att prova löparspåren runt i landet på min semester. Får försöka att planera in ny semesterresa till Göteborg.