Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkatåsmilen
You need to log in to create posts and topics.

Aadu
Även jag har sparat kartan men tar väl med tält & pannlampa för säkerhets skull:D
Klart att vi kör scratch - vi är ju nästan lika gamla - Du är 43 och jag är född på 40-talet 😀 Men jag är tjurig så jag skall väl försöka med det där knaprandet av n

De e Gott Harald 🙂
Lycka till du med!

Kartan är gratis på motionscentralen i Skatås, men kan vara lite svår att förstå (eftersom den saknar min vackra turkosa heldragna:-)) om man inte är hemma med området och slingan då den varierar i färg mellan röd(2,5), gul (5) och grön (10) och man korsa

Bravo Jan-Erik! Du är så välkommen!

Anders

Ser jag rätt så är det 2,5 & 5:an som är grundslingan precis som på 70-talet. Milsträckningen minns jag inte exakt men nog känner jag igen sträckningen även av den någotsånär.
Skall nog gå bra om jag har med Din fina karta (printat den redan). Tac

Det jobbiga med skatås-milen är att det är 5 km att springa till starten och sedan 5 km hem igen...

Kuperat se http://solvikingarna.se/Solv/HTML/Gamla/banprof/banprof.htm

Jo Anders la in banprofilen tidigare i tråden. Men det måste ju vara kanonträning inför Göteborgsvarvet i st.f. att nöta upp & ner i samma backe eller ändra lutning på löpbandet. Och så ha den här tråden att komma hem och berätta om sina eskapader i. Kano

JAHA, och då skall jag skämmas eftersom jag "glömde" ta med mig springkläder när jag var i Göteborg i helgen?? :@
Bodde i en lägenhet vid campingen/bangolfen.

Ja, Tina...för springkläder har man med sig överallt 😉

Nej, men du kommer väl tillbaka! 🙂