Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 14:26självklart kommer jag tillbaka.
Kompisen bor i en lägenhet med utsikt på första backen!
självklart kommer jag tillbaka.
Kompisen bor i en lägenhet med utsikt på första backen!
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 16:00Inte blev det någon ny bästa tid idag inte...
51,16 blev det idag åtta sekunder sämre än bästatid. Men det var mycket tunga ben idag. Men skam den som ger sig, snart är jag under 50.Känns som slingan är välskyltad och tror inte det skall vara några prob
Inte blev det någon ny bästa tid idag inte...
51,16 blev det idag åtta sekunder sämre än bästatid. Men det var mycket tunga ben idag. Men skam den som ger sig, snart är jag under 50.
Känns som slingan är välskyltad och tror inte det skall vara några prob
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 19:39Härligt Sven! (t+)
Härligt Sven! (t+)
Quote from Håkan Öhling on 17 January 2008, 20:01Den listige springer naturligtvis väldigt lugnt och fint första gången så att man har chans att slå tiden 😉
Den listige springer naturligtvis väldigt lugnt och fint första gången så att man har chans att slå tiden 😉
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:11Torbjörn - Du är en pärla!
Nu känner jag mig trygg inför premiären 😀
Torbjörn - Du är en pärla!
Nu känner jag mig trygg inför premiären 😀
Quote from Håkan Öhling on 17 January 2008, 20:13Ska se när jag vågar mig ut på milen. Det känns lite väl kallt o blött just nu...
Ska se när jag vågar mig ut på milen. Det känns lite väl kallt o blött just nu...
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:16Men Du ser ut som en Viking på bilden!
Men Du ser ut som en Viking på bilden!
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:31Mitt PB ligger på 39.26 från i november. Skall putsa tiden nästa höst för nu blir det inte så mkt löpning framöver.
Mitt PB ligger på 39.26 från i november. Skall putsa tiden nästa höst för nu blir det inte så mkt löpning framöver.
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:59Bra Mattias! Då har jag något att sikta in mig på 😉
Bra Mattias! Då har jag något att sikta in mig på 😉
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 21:30Kände mig tvungen att kolla gamla träningsdagböcker. Kom ihåg att det var juldagen 2002! 40.42 stannade klockan på då. Har inte sprungit den på ett tag nu, börjar väl bli dags.
Kände mig tvungen att kolla gamla träningsdagböcker. Kom ihåg att det var juldagen 2002! 40.42 stannade klockan på då. Har inte sprungit den på ett tag nu, börjar väl bli dags.