Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 18:58Grattis Louise !
Bra sprunget (t+)
Grattis Louise !
Bra sprunget (t+)
Quote from Fredrik Petersson on 22 January 2008, 06:54>>Hur lång är Skatåsmilen? Någon som kollat om den är 10.00 km?
Nej, den är inte exakt 1 mil. Den är lite kortare. Kommer dock inte ihåg den exakta längden. Information om exakta längder för de olika spåren finns inne i gymmet på anslagstavlan.
>>Hur lång är Skatåsmilen? Någon som kollat om den är 10.00 km?
Nej, den är inte exakt 1 mil. Den är lite kortare. Kommer dock inte ihåg den exakta längden. Information om exakta längder för de olika spåren finns inne i gymmet på anslagstavlan.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 07:52Illa, alla får justera sina tider uppåt!
(utom jag som alltid kommer att hävda 50 blankt)
Nu kanske jag ska tänka efter innan jag talar, gruppen handlar ju om skatåsmilen och inte miltider... oavsett om skatåsmilen är en mil eller inte...
Illa, alla får justera sina tider uppåt!
(utom jag som alltid kommer att hävda 50 blankt)
Nu kanske jag ska tänka efter innan jag talar, gruppen handlar ju om skatåsmilen och inte miltider... oavsett om skatåsmilen är en mil eller inte...
Quote from Fredric Lagerström on 22 January 2008, 07:53Tänker premiärspringa den i kväll, med nya bat i pannlampan och fullmåne!
Ska ju bli stjärnklart enl SMHI.
Daniel, längst upp i tråden har Anders skrivit att den är ca 50-100 m kort.
Jag tänker springa medurs. Ingen som har synpunkter på det?
Tänker premiärspringa den i kväll, med nya bat i pannlampan och fullmåne!
Ska ju bli stjärnklart enl SMHI.
Daniel, längst upp i tråden har Anders skrivit att den är ca 50-100 m kort.
Jag tänker springa medurs. Ingen som har synpunkter på det?
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 09:39Jag springer den också medurs. Det känns mest naturligt.
Jag springer den också medurs. Det känns mest naturligt.
Quote from Fredric Lagerström on 22 January 2008, 10:15Ja okej. Är det km markeringar hela vägen?
Ja okej. Är det km markeringar hela vägen?
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 10:42Ja, det finns km-markeringar hela vägen. Sitter på små stolpar efter spåret.
Ja, det finns km-markeringar hela vägen. Sitter på små stolpar efter spåret.
Quote from Fredric Lagerström on 22 January 2008, 22:36Jag sprang den med pannlampa idag. Inga problem egentligen. Såg hur bra som helst. Men jag borde researchat lite bättre. Borde insett att det är rejält lurigt där vid Svarttjärn, eft ca tre km när Milen går ihop med åttan. Jag blev osäker dumt nog och frå
Jag sprang den med pannlampa idag. Inga problem egentligen. Såg hur bra som helst. Men jag borde researchat lite bättre. Borde insett att det är rejält lurigt där vid Svarttjärn, eft ca tre km när Milen går ihop med åttan. Jag blev osäker dumt nog och frå
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 22:43Senast i mars kommer jag att testa denna mil.
Senast i mars kommer jag att testa denna mil.
Quote from Jan Lundquist on 23 January 2008, 08:50"Jag sprang den med pannlampa idag. Inga problem egentligen"
Nej det borde det inte vara, jag var ute och gick i skogen i går kväll, utan pannlampa men med fullmånens sken (H:)
"Jag sprang den med pannlampa idag. Inga problem egentligen"
Nej det borde det inte vara, jag var ute och gick i skogen i går kväll, utan pannlampa men med fullmånens sken (H:)