Quote from Fredric Lagerström on 23 January 2008, 09:08Ja det var en fin fullmåne även över Göteborg igår kväll. 🙂
Ja det var en fin fullmåne även över Göteborg igår kväll. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 16:41Nytt försök och ny skor. Tänkte att denna gång är det "allt eller inget" som gäller. Kändes bra i början men tungt mot slutet hade dock klockan med km-passeringar som morot och med en sista km på 4,27 så satt det nya perset som en smäck. 49,18 är det som
Nytt försök och ny skor. Tänkte att denna gång är det "allt eller inget" som gäller. Kändes bra i början men tungt mot slutet hade dock klockan med km-passeringar som morot och med en sista km på 4,27 så satt det nya perset som en smäck. 49,18 är det som
Quote from Fredric Lagerström on 24 January 2008, 16:55Kanon Sven!!! 4,27 på sista km!!!! Gött! 🙂
Kanon Sven!!! 4,27 på sista km!!!! Gött! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 18:24Bravo Sven! (t+)
Bravo Sven! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 21:20Snyggt jobbat Sven !
Sub 50 på Skatåsmilen är riktigt starkt (t+)
Snyggt jobbat Sven !
Sub 50 på Skatåsmilen är riktigt starkt (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 22:19KANON SVEN - och på Skatåsmilen dessutom!! (t?)
KANON SVEN - och på Skatåsmilen dessutom!! (t?)
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 20:4554 minuter sprang jag förra året. Har inte klockat det senaste.. :/ MÅSTE GÖRAS! 😀
54 minuter sprang jag förra året. Har inte klockat det senaste.. :/ MÅSTE GÖRAS! 😀
Quote from Sissel Svanøe on 27 January 2008, 20:3256.50 idag. Första gången jag sprang hela milrundan. Trevligt. Jag får göra om det igen när jag inte varit förkyld en hel vecka och varit ute och slarvat kvällen innan. Det är ju inte direkt en runda man använder om man ska persa på milen...
56.50 idag. Första gången jag sprang hela milrundan. Trevligt. Jag får göra om det igen när jag inte varit förkyld en hel vecka och varit ute och slarvat kvällen innan. Det är ju inte direkt en runda man använder om man ska persa på milen...
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 22:17Ont ska med ont... Tänkte att milen i Skatås kunde driva ut den envetna förkylningen. Fräste ur näsan då och då. Maxade väl inte direkt. 46.49 tog det.
Ont ska med ont... Tänkte att milen i Skatås kunde driva ut den envetna förkylningen. Fräste ur näsan då och då. Maxade väl inte direkt. 46.49 tog det.
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 09:25Bra jobbat, båda två! (t+)
Bra jobbat, båda två! (t+)